از سوی رئیس بسیج هنرمندان استان یزد؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قد قامت عشق» اعلام شد

«پارسائیان» گفت: جشنواره «قد قامت عشق» در دو بخش اصلی هنری و رسانه‌ای برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ فرصت دارند تا آثار خود به این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۵۰۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ - 25January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «علی‌محمد پارسائیان» رئیس بسیج هنرمندان استان یزد و دبیر اجرایی جشنواره «قد قامت عشق» در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) ضمن اعلام فراخوان این جشنواره اظهار داشت: جشنواره نماز که در سطح استان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی و سپاه برگزار می شود با دو موضوع هنر و رسانه این جشنواره را برگزار کردیم.

پارساییان افزود: این اولین جشنواره است که در یزد برگزار می‌شود و انشالله بتوانیم هرساله این جشنواره را برگزار کنیم. جشنواره «قد قامت عشق»، روایت هنر و رسانه از زیباترین لحظات بندگی و تجلی شور و شعور است. 

وی هداف از برگزاری این جشنواره را به تصویر کشاندن این مهم در سطح شهر و جامعه عنوان کرد و افزود: این جشنواره به همین علت در چند موضوع برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره «قدقامت عشق» از برگزاری این جشنواره در چهار موضوع «نماز، تجلی بندگی»، «نماز و سبک زندگی»، «نماز ظهر عاشورا» و «نماز و هشت سال دفاع مقدس» خبر داد و تصریح کرد: جشنواره در دو بخش اصلی هنری و رسانه‌ای برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا آثار خود به این جشنواره ارسال کنند.

پارسائیان رشته‌های بخش هنری این جشنواره را شامل «تئاتر خیابانی»، «ادبیات داستانی»، «سرود»، «خوشنویسی»، «عکس»، «فیلم کوتاه و انیمیشن»، «شعر»، «گرافیک» و «نقاشی و طراحی» برشمرد و افزود: البته در ذیل این بخش، بخش هنر کودک با چهار محور شامل «نقاسی»، «عکاسی با تلفن همراه»، «داستان کوتاه» و «شعر» جای داده شده است.

وی محور‌های بخش رسانه‌ای اولین جشنواره استانی «قد قامت عشق» را نیز شامل «خبر»، «گزارش»، «مقاله»، «اینفوگرافی» و «موشن گرافی» ذکر کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در زمنه‌های هنری و رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره به آدرس یزد، بلوار پاکنژاد، حسینیه ثارالله، سازمان بسیج رسانه تحویل یا به شماره تلفن ۰۹۳۰۴۲۲۲۰۹۹ در فضای مجازی یا از طریق آدرس ایمیل «NAMAZ.BSI@GMAIL.COM» ارسال کنند.

این مسئول در پایان با بیان این که جشنواره قدقامت عشق با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و سپاه الغدیر یزد برگزار می‌شود، یادآور شد: براساس برنامه دبیرخانه جشنواره، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با میلاد با سعادت امام حسن (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار