برگزاری نهمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در یزد

نهمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» به همت هیات بانوان حریم حورا و پشتیبانی و حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردای یزد، با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در سالن همایش‌های «مدینه العلم کاظمیه» برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 25January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، نهمین همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» به همت هیات بانوان حریم حورا و پشتیبانی و حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردای یزد، امروز با حضور آیت الله «سیدمحمد کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد و سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در سالن همایش‌های «مدینه العلم کاظمیه» برگزار شد.

گروهی از بانوان به منظور ترویج فرهنگ فرزند آوری از یک مثل قدیمی که می‌گوید بچه، بادام است و نوه، مغز بادام، استفاده کرده و سلسله جلساتی را برگزار کردند.

سخنران این جلسات حجت الاسلام و المسلمین «تراشیون» است که در جلسه اول در خصوص ضرورت فرزند آوری و تربیت صحیح فرزندان صحبت‌ها ونکاتی ارائه داد در جلسه دوم نیز به موضوع مدیریت مالی و اقتصادی در خانواده‌های پر جمعیت پرداخته شد.

مخاطبین این برنامه عموم بانوان هستند، خصوصا کسانی که تمایل به فرزندآوری نداشته و وجود فرزند بیشتر را مانع پیشرفت فردی و خانواده می‌دانند.

سعی شده است در این برنامه‌ها بانوانی موفق با تعداد فرزند بالا را به عنوان الگو و نمونه به سایرین معرفی کرده و از این رو از خانواده شهیدان «ادهمی» که سه شهید و سه جانباز دارند، خانواده شهید «بستانی» که پدر خانواده شهید انقلاب و دو فرزندشان شهدای دفاع مقدس هستند و همچنین مادر شهید مدافع حرم «سیدرضا حسینی» دعوت شد تا حضور یابند.

«صادقی» مسئول بانوان هیات حریم حوراء در خصوص این برنامه گفت: یکی از دغدغه‌های ملی پیر شدن جمعیت است و ما به عنوان کنشگر‌های اجتماعی موظفیم در جامعه موج فرزندآوری را بوجود آوریم، هرچند رسالت اصلی به دوش دولت مردان است تا در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی گامی اساسی بردارند.

صادقی بیان کرد: برای برگزاری این سلسله نشست‌ها سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حمایت‌های موثری داشته و از لحاظ مالی و تامین سایر نیاز‌های این برنامه کمک‌های فراوانی ارائه داد.

به گفته مسئول بانوان هیات حریم حوراء سلسله جلسات زندگی با طعم بادام در فصل بهار به موضوع زن و خانواده می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار