فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

سلامت سربازان در اولویت ارتش است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد کارکنان وظیفه را ذخیره‌های ارزشمند نیرو‌های مسلح دانست و گفت: سلامت روحی و جسمی سربازان در اولویتِ ارتش است.
کد خبر: ۵۰۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ - 26January 2022

کارکنان وظیفه ذخیره‌های ارزشمند نیرو‌های مسلح هستند/ سلامت روحی و جسمانی سربازان در اولویت ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، عصر امروز (چهارشنبه)، در مرکز آموزش شهدای وظیفه‌ سمنان، حضور یافت و به ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی این مرکز پرداخت.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید در جمع کارکنان پایور و وظیفه گفت: سلامت روحی و جسمی سربازان در اولویت ارتش است؛ چرا که برتری و اقتدار یک نیروی نظامی، مستلزم بنیه‌ای قوی و با صلابت است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: کارکنان وظیفه ذخیره‌های ارزشمند نیرو‌های مسلح هستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران، قطعاً توفیق بهره‌مندی از این ذخایر ارزشمند را ارج می‌نهد.

وی با تأکید بر این موضوع که مراکز آموزشی در نیروی پدافند هوایی نسبت به سایر یگان‌ها، همواره بیشتر مورد توجه و تأکید هستند، اظهار داشت: آموزش منظم، دقیق، به روز و همراه با تمرین و ممارست، از ویژگی‌های متمایزکننده یک مجموعه، به‌ویژه نیرو‌های نظامی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: در مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش، زمینه برای شکوفا شدن هر استعداد و ممکن شدن هر ناممکنی در جهت اهداف عالیه سازمان مقدس ارتش فراهم و مهیاست و این کارکنان پایور و وظیفه متعهد و تلاشگر هستند که مشخص می‌کنند برای خود، نیرو‌های مسلح و نظام انقلاب اسلامی، بیشترین ثمربخشی را داشته باشند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار