رییس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت «محمود عاطفی» را تسلیت گفت

سرلشکر «محمد باقری» در پیامی عروج عروج شهادت گونه جانباز سرافراز «محمود عاطفی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۰۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 27January 2022

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت «مهدی عاطفی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی درگذشت جانباز سرافراز دفاع مقدس «محمود عاطفی» سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج شهادت گونه جانباز سرافراز و فداکار «حاج محمود عاطفی» از افسران برومند مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب و میهن اسلامی که همواره در تکاپوی حضور در میدان‌های خدمت به اسلام و نشر فرهنگ و گفتمان انقلاب و مقاومت بود را به خانواده گرانقدر و آحاد همکاران و همراهان وی در جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب تسلیت عرض می‌نمایم.

پیشتازی و نقش پذیری‌های موثر او در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور در مصاف با تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان ملت ایران جلوه‌هایی ماندگار و درس‌آموز فراروی مدافعان مکتب انقلاب بویژه نسل جوان گشوده است که می‌تواند موفقیت آنان را تضمین کند.

از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد عرصه فرهنگ و رسانه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای مصیبت دیدگان، یادگاران و همرزمان ارجمند او در نیروهای مسلح و جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها