امام جمعه دشتستان:

انتقال آموزه‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده رسالت تمامی انقلابیون است

«مصلح» گفت: انتقال آموزه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده رسالت تمامی انقلابیون و آحاد ملت ایران است که رهبری معظم تحت عنوان جهاد تبیین مطرح کردند.
کد خبر: ۵۰۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ - 28January 2022

انتقال آموزه‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده رسالت تمامی انقلابیون استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه مبارزات بی امان ملت ایران در طول سالیان متمادی با استعمار و استبداد می‌باشد.

وی با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی امید به آینده را در دل تمامی مظلومان و محرومان جهان و منطقه به وجود آورده است گفت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پدیده مبارکی است که ملت ایران در طول بیش از چهار دهه با تمام وجود از آن حراست نموده و هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده است.

امام جمعه دشتستان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی جهت احقاق حقوق مسلمانان مظلوم غرب آسیا و مقابله با ستمگری‌ها و زیاده خواهی‌های جبهه استکبار جهانی با تمامی حاکمان مستکبر و ستمگر درگیر شده و آنان را با شکست‌های مفتضحانه مواجه ساخته است.

وی با بیان اینکه پای این انقلاب و نظام اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و تاوان سنگینی پرداخت شده است افزود: ملت ایران برای به نتیجه رساندن انقلاب و نظام اسلامی مظلومیت‌های بی شماری را در طول بیش از چهار دهه متحمل شده است.

حجت‌الاسلام مصلح ادامه داد: این انقلاب و نظام اسلامی و ملت ایران، دشمنان قسم خورده‌ای دارند که بارها نشان داده اند لحظه‌ای از توطئه علیه آنان غفلت نکرده و نمی‌کنند.

وی بیان کرد: انتقال آموزه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده رسالت تمامی انقلابیون و آحاد ملت ایران است که رهبری معظم تحت عنوان جهاد تبیین مطرح کردند.

مصلح گفت: چهار دهه تجربه، نشان داده عامل اساسی پیروزی‌ها در برابر بحران‌ها و توطئه‌های پیچیده دشمنان، وحدت ملت ایران تحت حاکمیت ولایت فقیه است.

وی اظهار داشت: متأسفانه چند سالی است دانشگاه آزاد دشتستان به دلیل کم لطفی و بی مهری‌های مسئولان استانی سیر نزولی کرده و دچار مشکلات عدیده مدیریتی و مالی شده است.

مصلح افزود: دانشگاهی که در دهه ۸۰ دومین واحد مطرح استان بود و هزاران دانشجو در رشته‌های مختلف در آن اشتغال به تحصیل و فارغ التحصیل شدند.

وی ادامه داد: دانشگاهی با چند ساختمان عریض و طویل در زمینی بیش از ۲۰ هکتار و در اختیار داشتن ۷۰ هکتار زمین کشاورزی، اکنون وضعیتش به جایی رسیده که برای نگهداری و دوام خود اموال و دارایی‌های خود را در معرض فروش قرار داده و به تعدیل و یا انتقال نیروهای خود تن دهد و دیگر هیچ گونه رشد و افزایش رشته‌ای در این چند سال نداشته است.

وی بیان کرد: تا زمانی که مدیران استانی به واحد دشتستان به نگاه یک رقیب و مزاحم نظر داشته باشند تغییر پی در پی مدیران واحد، هیچ مشکلی از این دانشگاه را حل نمی‌کند بنابراین مسئولان امر باید در اندیشه تحول اساسی و زیربنایی در این دانشگاه باشند و از تنگ نظری و ممانعت از پیشرفت این واحد دست بردارند.

وی اضافه کرد: چنانچه این رویه اصلاح نشود و با همین روند بخواهند با این دانشگاه برخورد کنند این واحد رو به تعطیلی و نابودی خواهد کشید و با تغییر یک یا دو مدیر مشکل حل نخواهد شد.

امام جمعه دشتستان ادامه داد: متأسفانه در حملات اخیر نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی ده‌ها نفر از زنان و کودکان و غیر نظامیان به شهادت رسیده و صدها نفر از مردم بیگناه صنعا و دیگر شهرها مجروح شدند.

وی گفت: هدف ائتلاف سعودی از این جنایات انحراف افکار عمومی جهان از شکست‌های پیاپی خود در یمن و تحت فشار قرار دادن انصارالله است این البته رویایی است که برای متجاوزان یمن تبدیل به کابوس خواهد شد.

مصلح خاطرنشان کرد: مقام‌های مسئول از افزایش تصاعدی و انفجاری آمار مبتلایان اُمیکرون در ایران خبر می‌دهند و بعد از چند هفته حذف رنگ قرمز از نقشه کرونا بار دیگر نقاطی از ایران به رنگ‌های زرد و نارنجی و قرمز درآمده است.

وی گفت: لازم است مردم عزیز همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نموده و نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا تسریع نمایند و از ساده انگاری این بیماری پرهیز شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار