سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تعیین ردیف‌های جدید بودجه برای اداره کل‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برخی استان‌ها

زارع گفت: در سال گذشته در کمیسیون تلفیق، اداره کل‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برخی از استان‌ها را برایشان ردیف‌های جدید ایجاد کردیم که در صحن علنی هم رأی آورد.
کد خبر: ۵۰۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 29January 2022

تعیین ردیف‌های جدید بودجه برای اداره کل‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برخی از استان‌ها در سال گذشته«رحیم زارع» سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص میزان بودجه‌ای که برای بحث ترویج فرهنگ دفاع مقدس در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰ مجلس توجه ویژه‌ای به بحث بودجه‌های فرهنگی و موضوع ترویج فرهنگ دفاع مقدس داشته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته در کمیسیون تلفیق، اداره کل‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برخی از استان‌ها را برایشان ردیف‌های جدید ایجاد کردیم که در صحن علنی هم رأی آورد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۰ که مجلس توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را کلید زد، بنیان خوبی را در این زمینه گذاشت و دولت سیزدهم هم این راه را ادامه داده و ما هم قطعاً روی بودجه‌های فرهنگی و بودجه‌هایی که می‌تواند در جامعه آرمان‌های ما را زنده نگه دارد حساس هستیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: همکاران ما در کمیسیون‌های تلفیق، فرهنگ و ... تلاش‌های خود را انجام داده و پیشنهادهای خود را مطرح می‌کنند تا بتوانیم هم در تبصره‌ها و هم در ردیف‌ها آنها را بگنجانیم.

زارع افزود: سعی داریم تا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان‌های نظام را در بودجه فرهنگی کشور لحاظ کنیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس همچنین خاطرنشان کرد: البته باید به این موضوع توجه داشت که جابجایی چندانی در کمیسیون تلفیق صورت نمی‌گیرد ولی از آنجایی که دولت در مسیر توجه به امور فرهنگی قرار دارد نسبت به تعیین بودجه مناسب در این خصوص امیدواریم.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار