سرلشکر فیروزآبادی:

امنیت ترکیه، عربستان و قطر با حمایت از تروریست‌های تکفیری به خطر می‌افتد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به هدف‌گذاری‌های داعش گفت: دولت‌های ترکیه، عربستان و قطر روی هم‌پیمانی با داعش حساب باز نکنند.
کد خبر: ۵۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ - 29July 2015

امنیت ترکیه، عربستان و قطر با حمایت از تروریست‌های تکفیری به خطر می‌افتد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با بیان اینکه داعش حاکمیت بر کشورهای اسلامی را میخواهد، و ترکیه، عربستان و قطر در این راستا مستثنی نیستند، تأکید کرد: کمک و حمایت از این تروریستهای تکفیری دیر یا زود امنیت آنها را نیز تهدید میکند.

وی تصریح کرد: اشتباهی که دولت ترکیه در روزهای اخیر مرتکب شد و به نام حمله به تروریستهای داعش، کردهای مخالف داعش را که در برابر داعش مقاومت میکردند مورد حمله قرار داد؛ راههای دسترسی تروریستهای تکفیری را به مرزهای ترکیه تسهیل میکند.

سرلشکر فیروزآبادی اقدام دولت ترکیه در حمله به کردهای مخالف داعش را یک اشتباه راهبردی دانست و تأکید کرد: ما نسبت به دوستان کشور بزرگ همسایه ترکیه هشدار میدهیم. محاسبات داعش آرمانهای خیالی ترکیه را نیز در بر میگیرد.

عضو شورای امنیت ملی کشور گفت: دولتهای ترکیه، عربستان و قطر روی همپیمانی با داعش برای خود حساب باز نکنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: دولت ترکیه باید نسبت به ملت خود نگران رفتار شیطانی تکفیریها و دشمنی تاریخی صهیونیستها و امریکا که در پشت داعش فعال هستند، باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار