استاندار کردستان اعلام کرد؛

حضور ۱۵۰۰ گروه جهادی در کردستان/ کار جهادی از ارزش‌های ماندگار در جمهوری اسلامی است

«زارعی‌کوشا» کار جهادی را از جمله ارزش‌های ماندگار و معنوی در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور یک‌هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان کردستان یک پشتوانه محکم و امیدوارکننده برای مدیریت اجرایی در استان است.
کد خبر: ۵۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ - 06February 2022

کار جهادی از ارزش‌های ماندگار و معنوی انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در جشنواره جهادی، فعالان اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی و اولین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان، با بیان اینکه گروه‌های جهادی ثمرات ارزشمند و میوه پربار انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: مشکلات فراوانی در استان وجود دارد که با فعالیت‌های معمول قابل انجام نیست و باید برای حل آن‌ها به‌صورت جهادی اقدام کرد.

وی کار جهادی را از جمله ارزش‌های ماندگار و معنوی در جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور یک‌هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان کردستان یک پشتوانه محکم و امیدوارکننده برای مدیریت اجرایی در استان است و ما حتما از این ظرفیت ارزشمند برای انجام کارهای بزرگ استفاده خواهیم کرد.

استاندار کردستان روحیه موجود در گروه‌های جهادی را ستودنی ارزیابی کرد و یادآور شد: روحیه جهاد و جهادگری باید به دستگاه‌های اجرایی نیز تسری پیدا کند تا بتوانیم مشکلات انباشته شده و مزمن استان را کم کنیم.

زارعی‌کوشا بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی نباید تنها به مسائل عمرانی محدود شود؛ بلکه باید دامنه این فعالیت‌ها مسائل اجتماعی و فرهنگی را نیز در برگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با بکارگیری ظرفیت گروه‌های جهادی بتوان آینده بهتری را برای توسعه و پیشرفت و آبادانی کردستان رقم زد.

در این مراسم انتخابات مجمع جهادگران استان کردستان برگزار شد و جهادگران برتر استان نیز در بخش‌های مختلف مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار