جهاد اسلامی: قدس، محور درگیری است و باید آزاد شود

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که قدس اشغالی باید آزاد شود و هفته قدس را نیز فرصتی برای هم‌افزایی تلاشها به منظور پیروزی در این جنگ دانست.
کد خبر: ۵۰۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 22February 2022

جهاد اسلامی: قدس، محور درگیری است و باید آزاد شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه‌شنبه به مناسبت هفته جهانی قدس که از جمعه آینده آغاز می‌شود، تأکید کرد که قدس اشغالی باید آزاد شود و از آزادسازی آن، دست بر نخواهند داشت.

پایگاه خبری العهد به نقل از جهاد اسلامی گزارش داد، هفته قدس، فرصتی برای هم‌افزایی تلاش‌ها به منظور پیروزی در قدس، تدوین برنامه برای حمایت از آن، تقویت ایستادگی ساکنان آن و درخواست از همه برای قبول مسئولیت و در نتیجه تلاش برای آزادسازی سراسر فلسطین است.

این جنبش فلسطینی تأکید کرد، قدس، محور جنگ بین حق و باطل است و ملتهای عربی و اسلامی، نقش خود را در این نبرد ایفا خواهند کرد. جهاد اسلامی همچنین گفت که از مقاومت حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

جهاد اسلامی خاطرنشان کرد، ساکنان قدس، حماسه ایستادگی را با اصرار بر مبارزه با تروریسم و مقابله با سیاستهای پاکسازی نژادی علیه خود رقم زدند.

این جنبش همچنین از نیروهای مقاومت و مجاهدانی قدردانی کرد که پیروزی شمشیر قدس را رقم زدند و انگشتان آنان، همچنان بر روی ماشه است تا از قدس و خاک آن دفاع کنند.

در همین ارتباط، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اخیرا تأکید کرد که مقاومت فلسطین، در برابر تجاوزات صهیونیستها در محله الشیخ جراح واقع در شهر قدس اشغالی، دست بسته نخواهد ماند، بلکه قادر و آمده است که جنگ تازه‌ای را آغاز کند.

این مسئول جهاد اسلامی تصریح کرد: «اگر دشمن بخواهد جنگ را به غزه انتقال دهد تا برای بمباران غزه، کسب مشروعیت کند، می‌داند که مقاومت قادر است جنگ را به داخل عمق این رژیم انتقال دهد. لذا مقاومت، دولت [نفتالی] بنت را نیز سرنگون خواهد کرد و هزینه جنایتهایش در الشیخ جراح را پرداخت خواهد کرد».

البطش ضمن درخواست از امت عربی و اسلامی برای جلوگیری از یهودی‌سازی و پاکسازی نژادی مردم الشیخ جراح، از طرفهای میانجی نیز خواست که از اقدامات صهیونیستها در این منطقه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار