سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد:

نیمه شعبان، فرصت ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی است

«بغدادی» گفت: نیمه شعبان یکی از خجسته‌ترین اعیاد مسلمین به‌خصوص شیعیان جهان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.
کد خبر: ۵۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹ - 17March 2022

نیمه شعبان، فرصت ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «حسین بغدادی» سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد با صدور پیامی نیمه شعبان، میلاد باسعادت و فرخنده حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

نیمه شعبان به برکت وجود دوازدهمین‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یکی از خجسته‌ترین اعیاد مسلمین به‌خصوص شیعیان جهان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

عالم هستی و آفرینش منتظر ظهور یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است و این انتظار روزی به سر خواهد آمد. او می‌آید تا روحیه ایثار، فداکاری، مردم‌دوستی و مهرورزی به‌عنوان ارزش شناخته شود و ارزش‌های ناب دین مبین اسلام همچون رودخانه‌ای جاری بر این عرصه خاکی جریان یابد.

او می‌آید تا بر گونه‌های گلبرگ عدالت شبنم امید بیفشاند و شمیم روح‌افزای صلح و آرامش را در گستره زمان و مکان بگستراند. او می‌آید تا مستضعفان، وارثان زمین و پرهیزگاران رهبران جوامع بشری گردند. او می‌آید تا قدر انسان‌ها به تقوا و پرهیزکاری محک زده شود و این وعده حتمی و تخلف‌ناپذیر حق است.

اینجانب صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌ها را به مناسبت میلاد یگانه ذخیره الهی حضرت ولی‌الله الاعظم (عج) به عموم مسلمین و عدالت خواهان جهان خصوصاً مردم ولایتمدار و متدین شهرستان نظرآباد تقدیم می‌نمایم.

همچنین در این عید خجسته از درگاه حضرت احدیت برای سربازان گمنام امام زمان (عج) که در عرصه مبارزه و جهاد، با ایمان و اراده استوار و چشمانی تیزبین، لحظه‌ای از رصد تحرکات موذیانه دشمنان غفلت ننموده و برای حفاظت و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی سخت تلاش می‌کنند و تمامی زحمتکشان عرصه درمان که ایثارگرانه به هم‌وطنان خدمات می‌کنند، سلامت و سعادت را خواهانم. امیدوارم که در تمام لحظات زندگی توجهات آن حضرت چراغ راهمان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها