سریال فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی ساخته شد

داستان فرار شش اسیر فلسطینی از زندان صهیونیستی «جلبوع»، در قالب سریال به تصویر کشیده شده است و در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 18March 2022

سریال فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی ساخته شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برخی از شبکه‌های فلسطینی سریالی در ماه مبارک رمضان پخش خواهند کرد که داستان فرار شش اسیر فلسطینی از زندان صهیونیستی «جلبوع» را روایت می‌کند.

خبرگزاری قدس نت گزارش داد که این سریال «شارة نصر-جلبوع» (علامت پیروزی-جلبوع) نام دارد و شبکه «القدس الیوم» با همکاری شرکت «میدل تاون» آن را تولید کرده است.

به گزارش قدس نت، این سریال در نوار غزه فیلمبرداری شده است و قرار است در ۳۰ قسمت، هر روز از شبکه‌های فلسطینی، پخش شود. فیلمبرداری آن نیز یک ماه و نیم به طول انجامیده است.

این سریال درباره عملیات اختفای دو نفر از شش اسیر فراری در زمین‌های کشاورزی است. همزمان، تلاش نظامیان صهیونیست برای یافتن این اسرای فراری و ایجاد ایست‌وبازرسی در مسیر‌ها به تصویر کشیده شده است.

این در حالی است که در این سریال، به مشکلات و وضعیت اسف‌بار اسرای فلسطینی حاضر در زندان‌های اسرائیلی پرداخته شده است.

«حسام ابودان» کارگردان سریال نیز تأیید کرد که این درام، اساسا عملیات فرار شش اسیر فلسطینی و رسیدن آنان به آزادی را به تصویر می‌کشد.

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور گذشته موفق شدند با حفر یک تونل در زندان جلبوع، از این زندان فرار کنند. از این عملیات فرار، تحت عنوان «فرار بزرگ» یاد می‌شود.

این در حالی بود که رژیم صهیونیستی طی دو هفته، بار دیگر توانست این افراد را بازداشت کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها