عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی در برابر برخی خواسته‌های اسرا

منابع فلسطینی از عقب‌نشینی اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی در برابر برخی از خواسته‌های اسرا خبر دادند.
کد خبر: ۵۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 24March 2022

عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی در برابر برخی خواسته‌های اسرابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالناصر فروانه» فعال امور اسرای فلسطینی از عقب‌نشینی اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی در برابر برخی خواسته‌های اسرا خبر داد.

به نوشته وبگاه العهد، او گفت یکی از این موارد، نصب تلفن‌های عمومی برای زندانیان است که از بعد از ظهر امروز نصب آن‌ها آغاز خواهد شد.

او همچنین گفت که جزئیات زیادی از زندان‌ها به اطلاع او رسیده است و اینکه جنبش اسرای فلسطینی در حال مشورت برای به عقب انداختن اعتصاب غذای دسته‌جمعی اسرا است. هنوز منابع رسمی واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

اسرای فلسطینی حاضر در زندان‌های رژیم صهیونیستی هفته گذشته گفته بودند که تصمیم دارند تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در اعتراض به ظلم و آزار و اذیت مقامات زندان‌ها دست به اعتصاب غذا بزنند.

کمیته اضطراری وابسته به جنبش «اسیر فلسطینی» نیز اعلام کرده بود که اسرای فلسطینی با توجه به سرسختی و لجاجت صهیونیست‌ها، به سمت اعتصاب نامحدود غذا با مشارکت همه زندان‌ها و گروه‌های فلسطینی پیش می‌رود.

شرایط زندان‌های رژیم صهیونیستی برای اسرا پس از فرار شش اسیر از زندان جلبوع در سپتامبر ۲۰۲۱ بسیار سخت و محدودیت‌ها چندین برابر شده است که در پاسخ نیز اسرای فلسطینی بار‌ها دست به اعتصاب غذا، اعتراض و حتی درگیری با زندانبان‌ها زده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار