وزیر کشور در پاسخ به دفاع‌پرس:

غیر از رعایت شیوه‌نامه‌ها محدودیتی در برگزاری مراسمات احیا نداریم

وحیدی گفت: غیر از رعایت شیوه‌نامه‌ها، محدودیت خاصی در برگزاری مراسم شب‌های احیا نداریم و مردم باید به زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تهویه هوا توجه داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 12April 2022

مبنا مدیریت هوشمند تزریق دوز سوم واکسن است/ جریاناتی به دنبال اختلاف بین ایران و افغانسان هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا که در وزارت کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبنای محاسبات در مدیریت هوشمند دز سوم است، اظهار داشت: کارمندان، رانندگان و .. که زمان تزریق دز سوم آن‌ها رسیده باید حتما انجام دهند و از این به بعد مبنا دز سوم است.

وی در خصوص مدارس گفت: بر اساس ارزیابی‌ها حضور دانش‌ آموزان در مدارس خوب بوده است، البته اندکی هستند که مدارس شرکت نکردند که باید خودشان را برسانند.

وزیر کشور گفت: بر اساس ارزیابی‌ها در دنیا روند شیوع کرونا کاهشی است؛ البته که در برخی کشور‌ها اینگونه نبوده که تاکید شده در ورودی‌ها باید همچون گذشته عمل شود.

وحیدی در خصوص افغانستان گفت: جریاناتی به دنبال این هستند که بین ایران و افغانستان اختلاف ایجاد کنند؛ ما میزبان مهاجرین افغانی هستیم و در حوزه تجاری اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در هرات و کابل اقداماتی صورت گرفته که مشخص است هدایت شده است و سعی دارند تشنج ایجاد کنند که باید مراقبت کنیم.

وزیر کشور در خصوص مرز شلمچه گفت: به دلیل اینکه از واردات برخی کالا‌های ایرانی جلوگیری شده بود خود مردم بصره به مرز‌ها آمدند و در خواست داشتند که واردات انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به سوال دفاع‌‌پرس، مبنی بر به اینکه آیا با توجه به نزدیک بودن مراسم شب‌های احیا محدودیت‌های خاص کرونایی اعمال می‌شود یا نه، گفت: غیر از رعایت شیوه‌نامه‌ها، محدودیت خاصی در برگزاری مراسم شب‌های احیا نداریم و مردم باید به زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تهویه هوا توجه داشته باشند.

وحیدی بیان داشت: توصیه ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا این است افرادی که واکسن زده‌اند و سطح ایمنی خوبی دارند، در مراسم شب‌های احیا حضور یابند و سایر عزیزان به‌صورت مجازی از برنامه‌های این شب‌های پُرفیض بهره ببرند.

انتهای پیام/ 241

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار