شهید ارزان فودی: مبادا امام امت را تنها بگذارید

شهید «امیر ارزان فودی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پدر و مادر، برادران و خواهران! اگر شما نمی‌توانید به جبهه بروید در همین‌جا می‌توانید با مبارزه بر نفس، با مبارزه با منافقین و کمک در کار‌های پشت جبهه، به جبهه کمک کنید. مبادا امام امت خمینی بت‌شکن را تنها بگذارید.»
کد خبر: ۵۱۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 13April 2022

شهید ارزان فودی: مبادا امام امت را تنها بگذارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «امیر ارزان فودی» فرزند «شعبان‌علی»، هجدهم آبان ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیست و دوم اسفند ۱۳۶۱ در هویزه به فیض شهادت نائل آمد.  

 وصیت‌نامه شهید ارزان فودی

«وَ لَئِن قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِّنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَیْرٌ مِّمَّا یَجْمَعُونَ»

اگر در راه خدا کشته شوید یا بمیرید مغفرت الهی و رحمت شامل می‌شود که بهتر است از هر آنچه جمع آوری و به دست آورده شده است.

به امید ثانیه‌ای هستم که مرگ سرخ را که از محراب علی (ع) و شمشیر حسین (ع) سرچشمه می‌گیرد در آغوش بگیرم.

پدر، مادر و دیگر عزیزان و دوستان با جملات بالا دیگر فکر نمی‌کنم برای شما اندوهی مانده باشد که برای آن غصه بخورید. شما توجه کنید به گفته‌های بزرگان اسلام و ببینید بزرگان دین چه می‌فرمایند و شما هم از آن پیروی کنید.

حال اگرچه خبر شهادت مرا دریافت کردید بی‌تابی نکنید و به من فکر نکنید که من یک موقع پیش شما بودم. من به وسیله شهادت به هدف و آرزویم رسیدم و در آیه شریفه که می‌فرماید: «وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِین»

و آنان که در راه خدا از وطن خود هجرت گزیده و کشته شدند یا مرگشان فرا رسید البته خدا رزق و روزی نیکویی (در بهشت ابد) نصیبشان می‌گرداند، و همانا خداوند بهترین رزق و روزی بخشنده است.

امیدوارم که من شهیدی همچون یاران امام حسین (ع) شوم نه شهیدِ مقام، حرص دنیا و غیره، شهیدی شوم که فرشتگان خداوند به استقبالم بیایند.

من خودم تصمیم رفتن به جبهه گرفتم، جایی که همه خالصند، همه برای خدا جهاد می‌کنند و هیچ‌کس فکر پول، مقام، حرص دنیا نیست.

پدر و مادر، برادران و خواهران! اگر شما نمی‌توانید به جبهه بروید در همین‌جا می‌توانید با مبارزه بر نفس، با مبارزه با منافقین و کمک در کار‌های پشت جبهه، به جبهه کمک کنید. مبادا امام امت خمینی بت‌شکن را تنها بگذارید.

خدایا! تو را به حق خون تمامی شهدا قسم می‌دهم، رهبر انقلابمان را از تمامی بلایای ارضی و سمایی مصون و محفوظ بدار و عمر ما را لحظه‌ای بگردان و آن یک لحظه را به عمر امام بیفزا.

خدایا! شهادتم را در راه اسلام و قرآن را که خاری در چشم دشمنان است بپذیر.

به امید پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت و نابودی تمامی ابرقدرت‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا.»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها