سردار فضلی در یادواره سرداران و 500 شهید ترور بازار:

می‌توانیم در مواقع ضروری 1000 گردان بسیجی را به سرعت جابجا کنیم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چنانچه در مواقع ضروری بخواهیم هزار گردان نیرو را جابجا کنیم بر خلاف روزهای اول جنگ تحمیلی که این کار چند روز طول می‌کشید، اکنون می‌توانیم به سرعت این جابجایی را انجام دهیم.
کد خبر: ۵۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ - 24August 2015

می‌توانیم در مواقع ضروری 1000 گردان بسیجی را به سرعت جابجا کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (2 شهریور) در یادواره سرداران و 500 شهید ترور بازار با اشاره اینکه به ندای امام(ره) خطاب به مردم، برای همه تاریخ است، گفت: برپایی مراسم یادواره شهدا آن هم در قلب تهران و در کنار بازار، عملیاتی فرهنگی، و دارای نوعی پیام و یادآوری ارزش ها است.

وی با بیان اینکه میتوان در وصف هر کدام از شهدا توصیفهای فراوانی ذکر کرد، افزود: 17 هزار شهید ترور که 527 نفر آنها از جامعه بازاریان و اصناف کشور است، نشان میدهد این قشر از جامعه جزو اولین گروههایی بودند که به ندای نهضت امام(ره) پاسخ مثبت دادند.

سردار فضلی ادامه داد: زمانی در این شهر منافقین هر کس را که حزباللهی  مینامیدند، ترور میکردند؛ پس اگر حزباللهیها نبودند، اکنون چه آرمانی را میخواستیم از شهدا به جامعه و نسل فردا منتقل سازیم؟

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آنگاه که طومار منافقین در این شهر پیچیده شد، تنها در یک روز دست به 74 ترور زدند تا بدین وسیله بتوانند سریعاً فرار کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: اکنون به جهت حضور خانواده مدافعین انقلاب در بسیج، تعداد 2200 گردان رزمی سازماندهی شدهاند و چنانچه در مواقع ضروری بخواهیم 1000 گردان نیرو را جابجا کنیم بر خلاف روزهای اول جنگ تحمیلی که این کار چند روز طول میکشید، اکنون میتوانیم به سرعت این جابجایی را انجام دهیم.

سردار فضلی در پایان عنوان کرد: روز گذشته برای پاسداشت شهدا شش هزار زائر سرزمینهای نور در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور واقع در استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه حضور یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار