همراه با شهدا/ وصیت نامه شهید ابوالقاسم سلیمانی

ای امام! اگر تمام دنیای شرک و کفر و نفاق در مقابلت بایستند من در کنار تو خواهم ایستاد

شهید ابوالقاسم سلیمانی در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: ای امام عزیز هرگز از راه تو که راه اسلام راستین محمدی (ص) است دست بر نمی دارم و اگر تمام دنیای شرک و کفر و نفاق در مقابلت بایستند من در کنار تو، افتخار یک رزمنده کوچک بودن را نصیب خود گردانیده و مقابلشان خواهم ایستاد.
کد خبر: ۵۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ - 26August 2015

ای امام! اگر تمام دنیای شرک و کفر و نفاق در مقابلت بایستند من در کنار تو خواهم ایستاد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس؛ وصیت نامه شهید  ابوالقاسم سلیمانی  به شرح ذیل است:

با سلام و درود بیکران خداوند به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش بت شکن تاریخ خمینی عزیز که براستی خداوند حق تعالی بر ما منت نهاد تا در داین عصر بواسطه این امام و آیت حق از ظلمت جهل و گمراهی رهایی یاففته و انشاء الله در نور هدایت حقش قرار گیریم . و دراین مسیر بالطف خداوند نگرش بر خویشتن کرده و دوباره خود را بازیابیم و پی به اصالت انسانی و اسلامی خویش ببریم و این حقیر شکر این نعمت را هرگز نتوانم به جا آورم. چرا که هیچ بودم و به برکت اسلام و قرآن و این رهبر هستی یافتم. و فقط شکر گزاری را در آن دیدم که سر تسلیم به پیشگاه ذات احدیت فرود آورده و این افتخار را یافتم تا در میان سپاه اسلام که برای برپایی پرچم توحید در زمین بسیج گشته اند بعنوان یک پاسدار کوچک توشه ای برای آخرت برگیرم. فقط امیدوارم و از خداوند می خواهم که آنچه سبب خشنودی او و سعادت برایم می باشد مقرر گرداند. بالاخره سعادت را آرزو می کنم و فلاح و رستگاری را، که اگر شهادت در راهش باشد چه خوش عاقبتی است . حمد و سپاس خداوند منان را که از این مراد و امر دفاع از قرآن و مسلمین با دیگر بندگان هم صف گردانیده و امید آن دارم نیتم را خالص گردانیده تا مقبول درگاهت واقع شود و از تو می خواهم که از گناهانم در گذری و در آخرین لحظات قدمهایم  را استوار و قلبم را مطمئن و زبانم را به ثناگویی و یادت گویا گردانی.

حال سخنی با پدر و مادر عزیزم . باید ممنون باشم از بزرگواریتان و حلالیت می طلبم از شما و آرزو دارم که از بندگان محبوب و صابر خدای متعال باشید. همچنین از برادران و خواهران عزیز گرانقدرم حلالیت طلبیده و آرزوی موفقیت برای همگی شما در امور خیرتان دارم و بدانید همه شما در سازندگی ام نقش مهمی داشتید و اجر شما نزد خداوند محفوظ است . انشاء الله . بالاخص شما پدر و مادرانی که فرزندانتان را به نماز و دین آشنا ساختید و زمینه عشق و علاقه به مکتب رسول الله و ائمه معصومین صلواه الله علیهم و اهل بیت را در دلهایشان ایجاد نمودید و خداوند است که جبران و اجر زحمات شما را ادا خواهد کرد و نزدش محفوظ است والا چون این حقیر کاری از دستمان ساخته نیست . باشد که در جنتش با شما عزیزان همنشین باشیم و خوشحال باشید و با یاد خدا دلهایتان را قوی نگاه دارید و با پایداریتان در دل دشمن یاس ایجاد کنید . در نمازها و دعاهایتان امام را نیز دعا کنید . همه کسانی را که به این اسلام عزیز مخلصانه خدمت می کنند کمک بجویید از صبر و نماز که سفارش قرآن است .

از اقوام و همسایگان و دوستان می خواهم اگر چنانچه نتوانستم حق خویشاوندی و همجواری و دوستی را بجا آورم به بزرگواریتان ببخشید و از شما حلالیت می طلبم.

همسر مهربانم ممنوم از شما از اینکه در امر جهاد در راه خدا و دفاع از اسلام عزیز صبر و استقامت خویش با من همکاری نمودید. بدان که اجر عمل شما در نزد خداوند محفوظ است . من از شما راضی هستم و می خواهم که در خصوص زندگی اگر نتوانستم حقی را بجا آورم مرا ببخشید . امیدوارم که خداوند هم از من و هم از تو راضی باشد.

از شما می خواهم که در مسیر زندگی با توکل به خداوند رحمان و رحیم چون همیشه صبر و یاری وی را طلب کنید و پذیرا باشید. آنچه رضایت خدا در آن است و می خواهم چون دیگر زنان مؤمنه        شهید پرور اقتدا به حضرت فاطمه سلام ا.. علیها کرده باشید . در دنیا که رهگذری برای توشه آخرت است در جهت تداوم انقلاب اسلامی و تکامل خویش بکوشید و یاور صدیق امام عزیز باشید و با نمازها و دعاها مأنوس بوده چون در این دو امر تأکید شده و برای اطمینان قلب و آرامش سفارش شده است «الا بذکرالله تطمئن القلوب»

همسرم به شما بگویم بهترین نعمتهایی که خداوند بعد از هدایت تحت لوای اسلام محمدی(ص) و ائمه معصومین سلام الله علیهم و وجود مبارک بقیه الله اعظم و نائب بر حقش خمینی عزیز قرارداده است همین افتخار و نعمت بهره مند بودن از خانواده مذهبی و پیوند و ازدواج با تو بوده است .

انشاء الله که خداوند از ما راضی بوده و ما از عهده شکرش بر آئیم. باید فراموش نکنیم که اگر رضایت خداوند در امور اتمام باشد و یقین به این امر داشته باشیم که در همه احوال عنایت خداوند بر سر ماست و ناظر بر اعمال ماست هیچگاه دراین مسیر یأس به خود راه نمی دهیم و سختیها و خوشی ها در ایمانتان تأثیر نمی گذارد.

از خداوند توفیق همیشگی افزونتر شما و محمدسعید را خواهانم . انشاء الله محمد سعید فرزندی برومند و مفید و ارزشمند برای اسلام و مسلمین باشد .

4/5/67

 

ادامه وصیتنامه قبلی در سال 1367

با سلام و درود بیکران به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش خمینی عزیز در ادامه وصیتم که قبلاً در سال 1365 در اهواز نوشته ام فقط یک مطلب را محضر امام عزیز بگویم و آن اینکه هرچند دشمنان انقلاب اسلامی درباره تو بد بگویندولی هرگز از راه تو که راه اسلام راستین محمدی (ص) است دست بر نمی دارم و اگر تمام دنیای شرک و کفر و نفاق در مقابلت بایستند من در کنار تو ، افتخار یک رزمنده کوچک نصیب خود گردانیده و مقابلشان خواهم ایستاد. یقین دارم که تو زبان علی (ع) را در کام داری و شمشیر مولا حسین(ع) در پنجه و در طول زندگی نشان داده ای که در سخن و عمل مصداق اشداء الکفار و رحماء بینهم بوده ای و هستی .

خدایا ملت ما را چنین گردان که با دشمنان سرسخت باشند و به هم رحم کنند و مهربان (آمین)

                                 

                                                                            والسلام – اهواز – مورخه 5/5/67    

نظر شما
پربیننده ها