بیانیه فرماندهی کل انتظامی کشور به مناسبت روز جهانی قدس؛

دکترین وحدت مسلمانان در برابر رژیم صیونیستی با پیام امام خمینی (ره) شکل گرفت

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس تاکید کرد: دکترین وحدت مسلمانان جهان در برابر رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی با صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 16 مرداد ماه 1358 شکل گرفت.
کد خبر: ۵۱۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 28April 2022

دکترین وحدت مسلمانان در برابر رژیم صیونیستی با پیام امام خمینی (ره) شکل گرفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌‎پرس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای روز جهانی قدس را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است

مقام معظم رهبری(مدظله ­العالی): ما جهاد با صهیونیست ‏ها را واجب می‏دانیم.(15/11/1369)

دکترین وحدت مسلمانان جهان در برابر رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی با صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 16 مرداد ماه 1358 شکل گرفت و امروز بیش از گذشته آینده ­نگری ایشان در خصوص ملت­ های مسلمان جهان و لزوم همدلی و یکصدا شدن آنها نمایان است.

در حالی که هر روز شاهدیم تعدادی از مردم بی­ گناه مسلمان در گوشه و کنار دنیا از یمن گرفته تا لبنان، بحرین، سوریه، افغانستان و ... قربانی سلطه­ گری و تجاوز دشمنان اسلام می شوند؛ سران سلطه و استکبار با خیالی واهی طرح­ هایی چون «معامله قرن» را به میان می­ آورند و تنها راه فرونشاندن سرکشی آنان و رسیدن به پیروزی؛ مقاومت، مبارزه و وحدت جهانی مسلمانان است.

امروز ملت­ های آزادی­خواه و مسلمان دریافته ­اند که تنها در سایه وحدت و انسجام است که می­ توانند در کنار برادران و خواهران فلسطینی در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.

روز جهانی قدس؛ تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین و میلیون­ ها انسان آواره و مبارز است تا برای مقابله با دسیسه ­های خبیثانه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و سایر ایادی استکبار جهانی مصمم تر و استوارتر گام بردارند و خود را در این راه تنها و بی­ پناه نبینند. روز قدس، روزی است که ابرقدرت ها باید بفهمند نم ی­توانند چون گذشته با ریختن خون ملت ­های بی­ گناه، خاک و وطن آنها را جولانگاه خواسته­ های غیرانسانی و ستمگرانه خود کنند.

استکبار جهانی و صهیونیست­ ها که در پیوندی ناگسستنی با یکدیگر هستند به برکت حضور نظام اسلامی با سدی محکم برای رسیدن به خواسته­ های نامشروع خود در منطقه روبرو شده­اند و این پیامی امیدبخش به همه آزادگان و مستضعفان جهان است.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن تحرکات اخیر دولت و ارتش منحوس صهیونیسم در حمله به قبله اول مسلمین جهان و شهید، زخمی و دستگیر کردن عده ای از جوانان غیور فلسطینی و با احترام به مقام شامخ شهدای مقاومت و آزادی قدس شریف به ویژه سردار "قاسم سلیمانی" بر شرکت حداکثری در راهپیمایی روز قدس و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" تأکید دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار