معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده کل انتظامی کشور:

خروج زمینی از مرز مهران بدون روادید ممنوع است

سردار «حاجیان» گفت: خروج زمینی از مرز مهران و دیگر مرز‌های کشور نیازمند صدور روادید از طرف کشور مقابل است؛ به همین علت از همه هموطنان عزیز می‌خواهیم بدون داشتن روادید به مرز‌ها مراجعه نکنند.
کد خبر: ۵۱۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 28April 2022

خروج زمینی از مرز مهران بدون روادید ممنوع استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار «مهدی حاجیان» معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده کل انتظامی کشور امروز (پنج‌شنبه) با حضور در استان ایلام، از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران، اظهار داشت: الحمدالله هم اکنون امنیت مثال‌زدنی و مطلوبی در مرزهای کشور برقرار بوده و این امنیت مرهون رشادت مرزبانان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار حاجیان گفت: امسال پلیس برنامه‌های ویژه‌ای برای تقویت یگان‌های مرزی دارد و قصد داریم تا برای رفاه حال مردم و افزایش امنیت مرز، نیروهای بیشتری را در گیت‌های پایانه مرزی مستقر کنیم.

وی با بیان این‌که کشور عراق از پذیرش زائرانی که روادید مربوطه را نداشته باشند، خودداری می‌کند، بیان کرد: خروج زمینی از مرز مهران و دیگر مرزهای کشور نیازمند صدور روادید از طرف کشور مقابل است؛ به همین علت از همه هموطنان عزیز می‌خواهیم بدون داشتن روادید به مرزها مراجعه نکنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق شعار سال، فرمانده کل انتظامی کشور تدابیر ویژه‌ای را برای برخورد جدی‌تر در مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا اندیشیده است.

سردار حاجیان تأکید کرد: از اداره گمرکات می‌خواهیم تا همکاری لازم را در خصوص استقرار پلیس گمرک در مرز داشته باشند تا پلیس نیز بتوانند در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا در مرز به صورت جدی‌تر مقابله کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها