نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

«شهادت‌طلبی» از ویژگی‌های بارز روحانیون است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» مشوق، مبلغ، معلم، شاهد و شهادت‌طلبی از ویژگی‌های بارز روحانیون عنوان کرد و گفت: روحانیون علی‌رغم اینکه خدمتگزار و مشوق دین و اسلام هستند اما مظلوم واقع شده‌اند.
کد خبر: ۵۱۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 28April 2022

«شهادت‌طلبی» از ویژگی‌های بارز روحانیون استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلا «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در یادواره شهدای روحانی استان کردستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از سال‌ها ایثار و صبر خانواده‌های معظم شهدا؛ در رابطه با نقش روحانیون در جامعه به بازگویی آیه 45 سوره احزاب اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در این آیه قرآن فرموده «یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاكَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیرًا، ای پیامبر! به راستی ما تو را شاهد [بر امت] و مژده‌رسان و بیم‌دهنده فرستادیم»

وی افزود: «مشوق، مبلغ، معلم، شاهد و شهادت‌طلبی» از ویژگی‌های بارز روحانیون است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان دین را یک ظرفیت بزرگ برای هدایت انسان‌ها به راه راست دانست و گفت: روحانیون علی‌رغم اینکه خدمتگزار و مشوق دین و اسلام هستند اما مظلوم واقع شده‌اند.

وی تصریح کرد: روحانیون هیچ چیزی را با تبلیغ عوض نکنند، کما اینکه خوشبختانه همه عالمان دینی کردستان علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی اما در نهایت ساده‌زیستی زندگی کرده و برای تبلیغ دین اسلام از جان خود می‌گذرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: معلمی شغلی بسیار ارزشمند است که روحانیون در کنار رسالت خود، به تعلیم و تربیت انسان‌ها می‌پردازند.

وی با ذکر اینکه روحانیون در روز قیامت شاهد زنده و شهادت خواهند داد، گفت: ان‌شالله در روز قیامت همه ما روانه بهشت شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه به برکت نظام وحدت خوبی میان روحانیون شیعه و سنی برقرار است، یادآور شد: شهدای روحانی حادثه  اخیر مشهد مقدس جانشان را در راه تبلیغ دین اسلام فدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار