نماینده مردم در مجلس:

جنایات و ماهیت رژیم صهیونیستی باید در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین شود

اسحاقی با بیان اینکه آن‌طور که باید رژیم صهیونیستی را به جوانان و نوجوانانمان نشناسانده‌ایم، گفت: در کتب درسی آنطور که باید به علت مبارزه با رژیم صهیونیستی و دلیل نامشروع و غاصب دانستن آن پرداخته نمی‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 28April 2022

جنایات و ماهیت رژیم صهیونیستی باید در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سلمان اسحاقی» نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به در پیش بودن روز قدس، اظهار داشت: حضرت امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به این دلیل روز قدس نام‌گذاری کردند که ما بدانیم که انتهای یک ماه مبارک که همه قلوب پاک و مطهر می‌شود و به سمت خدا هدایت می‌شود، نتیجه اش مبارزه با ظلم و استکبار و هرگونه استبداد است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز به این باور رسیده است که آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و آن وعده صادق رهبر انقلاب که تاکید کردند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید به زودی محقق خواهد شد.

اسحاقی تاکید کرد: مردم فلسطین به این ایمان رسیده اند که برای اینکه وعده صادق نابودی اسرائیل زودتر محقق شود باید از یک اتحاد و انسجام برخوردار شویم.

وی ضمن تاکید بر اینکه آنطور که باید و شاید رژیم صهیونیستی را به جوانان و نوجوانانمان نشناسانده‌ایم، گفت: امروز در کتب درسی و مدارس و دانشگاه‌ها آنطور که باید به علت مبارزه با رژیم صهیونیستی و دلیل نامشروع و غاصب دانستن و همچنین ماهیت و جنایات این رژیم پرداخته نمی‌شود.

نماینده مردم قائنات در مجلس تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، وزارت علوم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی باید جوانان را بیشتر با رژیم صهیونیستی آشنا کنند تا وقتی این رژیم منحوس به اضمحلال رسید، تفکر این رژیم نیز نابود شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار