دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

غربی‌ها پیشتاز در اسلام هراسی/ اسلام هراسی فعالیت رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها

در سال‌های اخیر کشور‌های اروپایی مانند آمریکا، فرانسه و حتی رژیم صهیونیستی اقدامات ضد اسلامی خود را بار‌ها تشدید کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ - 06May 2022

غربی‌ها پیشتاز در اسلام هراسی/ اسلام هراسی فعالیت رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یکی از تهدیدات خطرناکی که امروزه علاوه بر گسترش تسلیحات نظامی و گسترش تروریسم دیده می‌شود، پدیده دشمنی با ادیان و به‌ویژه تلاش برای اسلام هراسی است.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده، برجسته‌ترین و مهم‌ترین اقدامات در زمینه اسلام هراسی شامل ارائه اطلاعات نادرست و تحریف است.

آنچه امروزه مسلم است این است که اسلام در حال حاضر مورد هدف قرار گرفته است. این هدف قرار گرفتن اسلام دیگر محدود به رسانه‌ها نیست بلکه سیاست‌های رسمی غرب در این مسیر است.

فرانسه که در حال حاضر در خط مقدم غرب برای هدف قرار دادن دین قرار دارد دیگر به قوانین بازی لیبرال، به‌ویژه در زمینه آزادی‌های مربوط به انتخاب‌های شخصی مانند عقیده، اعمال مذهبی و لباس پایبند نیست.

«امانوئل مکرون» که برای دومین بار رئیس جمهور فرانسه شده است یکی از افرادی است که همواره دیدگاه مثبتی درباره اسلام نداشته و در همین راستا از هر اقدامی در زمینه اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی عملاً حمایت کرده است و این در حالی است که در ماه‌های گذشته مقام‌های فرانسوی با ادعا‌های «ترویج افراط‌گرایی» مساجدی را در فرانسه تعطیل کردند.

بر اساس نظریه‌ها شاید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، نخستین کسی بوده است که پروژه جدید غرب را با هدف محدود کردن پدیده دینی، به‌ویژه اسلام، برای اسلام هراسی اقشا کرده باشد.

ترامپ با صدور قانون منع ورود اتباع هفت کشور اسلامی به آمریکا که این امیر خود نقض آشکار ارزش‌ها و ابراز نابردباری، تنگ‌نظری و آزار و اذیت تلقی می‌شد، ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

اما در دوران «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی آمریکا، هدف قرار دادن اسلام همواره ادامه داشته است، اما به شکل بی صرو صدا!

در دوران ریاست جمهوری «بایدن» و «مکرون» ناگهان نهاد‌ها و مساجد اسلامی در کشور‌های غربی به بهانه‌های مختلف اعم از ترویج ایدئولوژی «جدایی‌طلبی» یا نقض قوانین «ضد افراط‌گری» در این کشور‌ها بسته شده‌اند.

در سال‌های اخیر کشور‌های غربی با هدف قرار دادن مظاهر دینی، حجاب را در تعدادی از کشور‌های اروپایی از جمله فرانسه و برخی از ایالت‌های آلمان و دانمارک به طور رسمی ممنوع کرده‌اند.

واقعیت غیرقابل انکار در مورد رویکرد اروپا به مسلمانان، روند رو به رشد «انگ زدن» به مسلمانان در قاره اروپا پس از حادثه ۱۱ سپتامبر است؛ روندی که محدود نماند و مسلمانان را به اشکال مختلف هدف قرار داده و به اسلام هراسی دامن زد.

بر اساس نظریه کارشناسان، بی‌تردید اسلام‌ستیزی و انحراف افکار دنیا از مهم‌ترین اهداف دشمنان در توهین به قرآن کریم و پیامبر (ص) است که این اقدامات ضد اسلامی و افراطی‌گری به اسم اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیست‌ها و دولت‌های غربی صورت می‌گیرد.

توهین به مقدسات مردم دنیا و ارزش‌های اسلامی فعالیت رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌هاست که در برهه‌های مختلف برای اهداف از پیش طراحی شده انجام می‌شود.

اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی همواره مورد حمایت آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و صهیونیست‌ها قرار گرفته است که این امر نشان از نگرانی کشور‌های غربی برای گرایش مردم دنیا به سمت دین اسلام است.

امروزه در دنیا شاهد آن هستیم که تمام قوای جهانی برای مبارزه با اسلام بسیج شده‌اند. کشور‌های غربی از هر ابزار و توانی برای اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی بهره می‌برند. این کشور‌ها با توهین به مقدسات اسلامی عملاً در جبهه مبارزه علیه اسلام قرار دارند و تمام تلاش خود را برای تضعیف مسلمانان در گوشه و کنار جهان به کار می‌گیرند.

اما با همه‌ی تلاشی که کشور‌های غربی برای اسلام هراسی انجام می‌دهند، دین اسلام امروزه سریع‌ترین رشد را در میان همه ادیان در آمریکا، اروپا و آفریقا داشته است.

گزارش از علیرضا صحرایی

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها