فرمانده مرزبانی ناجا:

گروهک جیش العدل عامل حادثه تروریستی سراوان است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 2500 فرقه تروریستی با پشتیبانی صهیونیست ها در خاورمیانه فعالیت دارند، گفت: عوامل حادثه تروریستی سراوان از گروهک ˈجیش العدلˈ بوده اند.
کد خبر: ۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳ - 28October 2013

گروهک جیش العدل عامل حادثه تروریستی سراوان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری در مسجد نور تهران، اظهار داشت: گروهک جیش العدل چند سالی است که اعلام موجودیت کرده و تاکنون نیز درگیری هایی داشته است.

وی با بیان اینکه متناسب با اقدامات این گروهک ها مرزبانی جمهوری اسلامی نیز عملیات های لازم را انجام می دهد، اظهارکرد: نسبت به این گروهک و جلوگیری از اقدامات آنها مصمم شده ایم و تحرکات آنها را کاملا زیر نظر داریم.
 
فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری دیگری در مرز "میرجاوه" خبرداد و اضافه کرد: در این درگیری 4 نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.
 
ذوالفقاری با بیان اینکه به نظر می رسد این اشرار به هلاکت رسیده قاچاقچیان مسلح باشند، اظهارداشت: این افراد فرصت ورود به مناطق مرز را نیافتند و اکنون نیز در حال بررسی ماهیت آنها هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در منطقه اقداماتی در حال انجام است که نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.
 
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه اینکونه درگیری ها موضوع جدیدی نیست و در طول سال جاری ده ها مورد در منطقه داشته ایم، تصریح کرد: این اقدامات ناشی از تحرکات ضد امنیتی است که در آن سوی مرزها علیه کشور در حال انجام است.
 
وی با تاکید بر اینکه بررسی ها همین موضوع را نشان می دهد، خاطر نشان کرد: اقدامات مناسبی برای مقابله به اینگونه حرکات در حال انجام است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار