رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

«اخلاص» ضامن موفقیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای مأموریت‌هاست

سردار کارگر با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی در سایه اخلاص توانست در برابر استکبار ایستادگی کند، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قطعاً در اجرای مأموریت‌ها موفق بوده و به حول و قوه الهی در تداوم این مسیر نیز با سرلوحه قراردادن اخلاص موفق خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ - 09May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (دوشنبه) در جمع معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس شرکت‌کننده در ششمین دوره بصیرت در مشهد اظهار داشت: ما میراث‌دار شهدا هستیم. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قطعاً در اجرای مأموریت‌ها موفق بوده و به حول و قوه الهی در تداوم این مسیر نیز موفق خواهد بود.

وی تأکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با توکل و توسل به خدا و همچنین در سایه اخلاص توانست در برابر استکبار ایستادگی کند؛ بر همین اساس مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای مأموریت‌ها باید اخلاص را سرلوحه قرار دهند تا موفق باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پیگیری جدی مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: ادارات‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در سال جاری عملکرد استثنایی داشته باشند.

سردار کارگر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در استان‌ها را در راستای تحقق مأموریت‌ها ضرورت دانست و ادامه داد: در احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس نسبت به حفظ بیت‌المال و پرهیز از اسراف اهتمام شود.

وی ابراز داشت: در تمام استان‌ها، نقاطی که شهدای گمنام به‌خاک سپرده شده‌اند و فاقد یادمان هستند تا پایان سال‌جاری نسبت به احداث و تکمیل یادمان‌ها اقدام شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: محوطه‌سازی و فضاآرایی محیط پیرامونی مراکز فرهنگی دفاع مقدس در جذب مخاطب نقش تعیین کننده‌ای دارد؛ بر همین اساس سعی شود در فضای باز موزه‌های دفاع مقدس سکوهایی برای نمایش تجهیزات نظامی تعبیه شود.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، نگهداری مراکز فرهنگی دفاع مقدس است که باید مراقبت و نگهداری مستمر از این مراکز به‌عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: موزه‌ دفاع مقدس و دانشنامه‌ استانی، شناسنامه هر استان در دفاع مقدس به‌شمار می‌رود که بسیار حائز اهمیت است. بر مبنای دانشنامه، تاریخ دفاع مقدس احصا می‌شود؛ بر همین اساس تدوین دانشنامه بسیار حائز اهمیت است و باید برای تولید این اثر که پایه تولید دانشنامه ملی دفاع مقدس است، هزینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار