دیدار امیر نیسی با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم + تصاویر

امیر سرتیپ «نیسی» با حضور در قم، با خانواده‌های معظم شهید میرجعفری و خلبان شهید مهدیار از شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۵۲۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 09May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ نیسی با خانواده‌های معظم شهیدان میرجعفری و مهدیار دیدار و از مقام رفیع آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدارها، عزت و سرافرازی میهن اسلامی را ناشی از فداکاری و ایثار شهدا و رزمندگان اسلام دانست و بر تلاش در جهت حفظ دستاورد‌های خون شهدا تاکید کرد.

در دیدار امیر نیسی با خانواده خلبان شهید ابوالفضل مهدیار و شهید سیدمحمدحسن میرجعفری، علی اکبر خوشگفتار رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم، سرهنگ نعمت محسنی زرین ارشد نظامی ارتش در قم، حجت الاسلام رنجبر رئیس عقیدتی سیاسی جنگال و جمعی از مسئولان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در قم حضور داشتند.

دیدارهای فوق در آستانه برگزاری یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم صورت گرفت.

دیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویردیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویردیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویردیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویردیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویردیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویردیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویردیدار فرمانده راهبردی ارتش با خانواده‌های شهیدان مهدیار و میرجعفری در قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار