مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا:

پاسداشت مقام شهدا تحقق آرمان‌های آنان در جامعه است

حجت‌الاسلام «فیاضی» گفت: شهدا سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی و گنجی گرانبها برای جامعه هستند بنابراین پاسداشت مقام شهدا در جامعه تحقق آرمان‌های آنان است.
کد خبر: ۵۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 11May 2022

دعای خیر خانواده های شهدا بدرقه راه انقلاب و اقتدار نظام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امروز حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام «سید هادی ابراهیمی» مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان و سردار «طالب رحیمی» جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهید «میرحسین ذاکر» دیدار و از آنها تجلیل کردند.

حجت الاسلام فیاضی در این دیدار با اشاره به فضیلت شهادت در قرآن اظهار داشت: شهادت اوج تعالی انسان است و کسی که در راه خدا شهید شود رستگاری و سعادت نصیب او می شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی و گنجی گرانبها برای جامعه هستند بنابراین پاسداشت مقام شهدا در جامعه تحقق آرمان‌های آنان است.

حجت الاسلام «سید هادی ابراهیمی» مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی نیز خدمت به شهدا را توفیق الهی برشمرد و متذکر شد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان بوده و در همه حال محتاج دعای خیر این عزیزان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار