جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر:

کارنامه مجاهدت‌های بسیج سازندگی با بهره گیری از مکتب دفاع مقدس درخشان است

«حسینی نیا» گفت: کارنامه مجاهدت‌های بسیج سازندگی در همه ادوار بویژه در دوسال گذشته با بهره گیری از مکتب دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی درخشان است.
کد خبر: ۵۲۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 13May 2022

کارنامه مجاهدت‌های بسیج سازندگی با بهره گیری از مکتب دفاع مقدس درخشان استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،  سرگرد «سیدعلی حسینی نیا» جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تبریک هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: کارنامه مجاهدت‌های بسیج سازندگی در همه ادوار بویژه در دوسال گذشته با بهره گیری از مکتب دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی درخشان است.

جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر با تقدیر از خدمات عام المنفعه گروه‌های جهادی شهرستان دیر، افزود: تاکنون بیش از ۸۰ گروه جهادی در سطح شهرستان دیر تشکیل شده است که ۳۰ گروه آن فعالیت مستمر دارند.

وی درباره عملکرد بسیج سازندگی شهرستان دیر بیان کرد: توزیع بیش از ۲۰ مرحله بسته‌های کمک معیشتی، تولید و توزیع ماسک و دستکش و گان، توزیع ۱۰ تن گوشت گرم، قربانی بیش از ۵۰۰ رأس گوسفند از اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان دیر است.

حسینی نیا ادامه داد: بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی احداث و مرمت، ۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و ۵ واحد مسکونی بهزیستی احداث و بیش از ۱۰۰ چشمه بهداشتی برای نیازمندان و ۱۰ کیلومتر جاده بین مزارع ساخته شده است.

وی گفت: توزیع بیش از ۸۰ جهیزیه بین زوج‌های جوان و آزادسازی بیش از ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد گوشه دیگری از اقدامات بسیج سازندگی سپاه شهرستان دیر است.

حسینی نیا خاطرنشان کرد: همچنین بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی جهت راه اندازی کارگاه‌های کوچک و طرح‌های زود بازده و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: راه اندازی بیمارستان صحرایی با همکاری بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، کلاس‌های مشاوره ویژه روج های جوان، دوره آشنایی با مضرات فضای مجازی و کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان نیز برگزار شده است.

جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر یادآور شد: گروه‌های جهادی شهرستان دیر جهت کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، یاسوج و هرمزگان نیز اعزام شده بودند.

وی تاکید کرد: اصلاح ارز ترجیحی در راستای توزیع عادلانه یارانه‌ها و کوتاه شدن و بریدن دست دلالان و مفسدین است که نظام اقتصادی کشور را برهم زدند.

حسینی نیا با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی بین مردم هستند، افزود: از مردم عزیز خواهش می‌کنیم چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی مواظب توطئه دشمن باشند.

جانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر عنوان کرد: اگر قرار است با اصلاح ارز ترجیحی دست مافیای گندم، برنج، روغن و دیگر اقلام بریده شود ما با دولت همگام و همراه هستیم.

وی ابراز کرد: امروز اراده دولت بر مبارزه با توطئه گران و مفاسد اقتصادی است و ما هم باید حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار