یادداشت/ علی عبدالصمدی

شهادت شیرین ابوعاقله؛ نمادی از سانسور در رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی با شهادت شیرین ابوعاقله اثبات کرد هیچ‌کدام از پروتکل‌های حرفه‌ای خبرنگاری و یا حقوق بشری را رعایت نمی‌کند و پلیدی‌های صهیونیسم برای عموم ملل جهان آشکار شده است.
کد خبر: ۵۲۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۹ - 19May 2022

شهادت شرین ابوعاقله؛ نمادی از سانسور در رژیم صهیونیستیگروه احبار داخلی دفاع‌پرس- علی عبدالصمدی؛ باز هم دست توحش صهیونیسم از آستین شیطانی‌اش بیرون آمد و جنایتی دیگر در حق بشریت و حقوق حقه‌ی آن رقم زد. شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی با تابعیت آمریکایی که خبرنگار شبکه‌ خبری الجزیره بود؛ در حین تهیه گزارش در کرانه باختری رود اردن به ضرب گلوله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به فیض شهادت نائل شد. از آنجا که مادر شیرین ابوعاقله اصالتا آمریکایی بود و خود وی تابعیت آمریکا را نیز دارا بود، دولت آمریکا اقدام به عمل کرد و این بار این خطای صهیونیست‌ها اربابان آمریکاییشان را رو به روی خودشان قرار داد.

آمریکا اعلام کرد جهت بررسی پرورنده اقدام خواهد کرد. رژیم صهیونیستی از شدت دستپاچگی نمی داند چه باید بکند. شبکه الجزیره مسئولیت شهادت این خبرنگار را بر عهده ی رژیم صهیونیستی دانست. سازمان ملل متحد ضمن ابراز تاسف خواستار پیگیری این پرونده شد. سخنگوی حماس نیز این جنایت را به نوبه خود تقبیح کرد.

شهادت تلخ شیرین ابوعاقله باعث شد تا دست پلید رژیم صهیونیستی حتی برای اربابان غربیشان نیز افشا شود. تل آویو نشان داد که در ادامه جنایات خود هیچ حد و مرزی را نمی شناسد و حتی خبرنگاری با تابعیت آمریکا نیز از گزند آزارش در امان نیست. شهادت شیرین ابوعاقله به عموم مردم دنیا اثبات کرد رژیم صهیونیستی با انسان و انسانیت مشکل داشته و دارد و تمام توجیهاتی که برای جنایات خود می آورد بی پایه و اساس است.

شیرین ابوعاقله در حالی به شهادت رسید که جلیقه ویژه خبرنگاری به تن داشت و طبق قوانین بین المللی باید از هر نوع آسیبی مصون باشد. اما واقعیت در رژیم صهیونیستی اینگونه نیست. در کرانه باختری رود اردن حتی خبرنگاری با تابعیت آمریکایی در تیررس آتش صهیونیسم است.

رژیم صهیونیستی با شهادت شیرین ابوعاقله اثبات کرد هیچ کدام از پروتکلهای حرفه ای خبرنگاری و یا حقوق بشری را نه تنها رعایت نمی‌کند بلکه فقط شعارهای تو خالی آن را سر می‌دهد تا اذهان عمومی را در سراسر پهنه گیتی منحرف سازد. زهی خیال باطل که دیگر دست پلیدیها و تیرگی های صهیونیسم برای عموم ملل جهان رو شده است. شهادت این بانوی خبرنگار نمادی از شدت سانسور و اختناق در رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار