امام جمعه موقت «بهاباد»:

دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش می‌کند

حجت الاسلام «اخوان بهابادی» با بیان اینکه دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش می‌کند، گفت: اجرای این طرح، به نفع اقتصاد ملی است لذا همه باید کمک کنیم تا طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها به نحو شایسته‌ای به نتیجه برسد.
کد خبر: ۵۲۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ - 13May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «محمدعلی اخوان بهابادی» امام جمعه موقت «بهاباد» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با حمایت از اقدام شجاعانه دولت مبنی بر ورود به اجرای این طرح، اظهار داشت: این طرح در راستای منافع و مصالح نظام اجرا می‌شود، چرا که از ابتدای انقلاب تاکنون با همه یارانه‌هایی که پرداخت شده است، گرانی کنترل نشد و ۸۵ درصد یارانه‌ها با خروج از ریل اصلی، اصلاً به سفره مردم نرسیده است.
 
وی با تاکید بر تشدید نظارت و کنترل دقیق قیمت‌ها افزود: در شهرستان بهاباد ۱۰ اکیپ تشکیل شده است که باسرکشی به مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر نسبت به کنترل قیم تها اقدام می‌کنند.
 
رئیس حوزه علمیه بهاباد با بیان اینکه با اجرای این طرح دست دلالان و قاچاقچیان از سفره مردم کوتاه می‌شود، افزود: مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌‎ها براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برنامه‌ای است که دولت آغاز کرده و جلوگیری از قاچاق کالا و واقعی سازی قیمت‌ها از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.
 
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش می‌کند، اظهارداشت: اجرای این طرح، به نفع اقتصاد ملی است لذا همه باید کمک کنیم تا طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها به نحو شایسته‌ای به نتیجه برسد.
 
امام جمعه موقت بهاباد با تاکید براینکه همه اقتصاد دانان براین باور هستند که اقتصاد ایران نیازمند جراحی اساسی است، گفت: به دولت توصیه می‌شود به نظارت بر بازار و تأمین مایحتاج مردم توجه جدی داشته و اقشار آسیب پذیر را همواره در تمام برنامه ریزی‌ها در نظر داشته باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار