آمریکا از یورش به مراسم تشییع جنازه ابوعاقله ابراز ناخشنودی کرد

سخنگوی کاخ سفید مدعی ناخشنودی ایالات متحده آمریکا از یورش نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع جنازه «شیرین ابوعاقله» خبرنگار زن فلسطینی که در تیراندازی اشغالگران به شهادت رسیده بود، شد.
کد خبر: ۵۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ - 14May 2022

آمریکا از یورش به مراسم تشییع جنازه ابوعاقله ابراز ناخشنودی کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، واشنگتن روز جمعه مدعی شد که از مشاهده تصاویر یورش نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع جنازه شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره ناخشنود است.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: همه این تصاویر را دیدیم و بدیهی است که بسیار ناراحت کننده بود. از یورش به آنچه باید یک مراسم مسالمت آمیز بود متاسفیم.

گفتنی است که نظامیان صهیونیست روز جمعه با شلیک بمب‌های صوتی به مراسم تشییع جنازه شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی شبکه خبری الجزیره که اخیراً در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، یورش بردند.

علیرغم یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به تشییع کنندگان پیکر شهید شیرین ابو عاقله، پیکر شهید ابوعاقله در قدس اشغالی دفن شد.

پیش از این اعلام شده بود که نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه به تشییع کنندگان پیکر شیرین ابو عاقله در قدس یورش برده و مانع از آغاز مراسم تشییع وی شدند. این درحالی است که فلسطینیان با خارج کردن پیکر ابو عاقله از بیمارستان فرانسوی، مراسم تشییع وی را آغاز کرده بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها