مدیر آموزش‌‌وپرورش بردسکن:

شهدای فرهنگی الگوی جامعه هستند

«چراغیان» گفت: مجاهدت و ایثار شهدای فرهنگی الگویی برای معلمان و دانش‌آموزان امروز خواهد بود تا در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی گام بردارند.
کد خبر: ۵۲۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ - 14May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، یادواره ۶۴ شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان بردسکن با حضور سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه شهرستان، «علی‌اکبر چراغیان» مدیر آموزش‌وپرورش بردسکن، خانواده شهدا و جمعی از دانش‌آموزان امروز در سالن مهر خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد.

علی‌اکبر چراغیان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای فرهنگی، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در دستور کار آموزش‌و‌پرورش و مدارس شهرستان قرار دارد.

وی با تأکید بر اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان و همچنین آشنایی آنها با سیره عملی شهیدان است.

مدیر آموزش‌‌وپرورش بردسکن افزود: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش یکی از ساحت‌های پیش‌رو، ترویج فرهنگ شهید و شهادت است که تحقق این مهم ضامن مصون ماندن جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

وی ادامه داد: مجاهدت و ایثار شهداب فرهنگی الگویی برای معلمان و دانش‌آموزان امروز خواهد بود تا در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی گام بردارند.

چراغیان یادآور شد: شهدا برای عزت و آبروی کشور جانشان را تقدیم کردند، لذا باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که در قیامت شرمنده آن‌ها نشویم.

این مسئول خطاب به دانش‌آموزان گفت: در کارهای خود به سیره نورانی شهدا توسل و تمسک کنید و شک نداشته باشید که موفق خواهید بود.

روایتگری محمدحسین ناظری، مرثیه‌سرایی علی ساعدی، اجرای دکلمه و سرود و همچنین تجلیل از خانواده شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار