یادداشت/ سردار رحیمی

امنیت مقوله‌ای فرابخشی

امنیت مقوله‌ای فرابخشی است و برای ایجاد، توسعه و گسترش آن، همکاری، هم‌آفرینی و هم‌افزایی همه سازمان‌ها و نهاد‌های حکومتی و مردمی لازم و ضروری است.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۵ - 15May 2022

امنیت مقوله‌ای فرابخشیگروه اجتماعی دفاع‌پرس - سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ؛ امروز نیروی انتظامی در حقیقت در حوادث مختلف اجتماعی، اقتصادی و... سنگ زیرین آسیاب است؛ امنیت بستر و زمینه ساز همه فعالیت‌ها و موضوعاتی است که در طول شبانه روز با آن رو به رو هستیم و بدون وجود امنیت به طور حتم هیچگونه پیشرفت، تعالی، توسعه و ترقی ممکن و مقدور نخواهد بود؛ امنیت مقوله‌ای فرابخشی است و برای ایجاد، توسعه و گسترش آن، همکاری، هم آفرینی و هم افزایی همه سازمان‌ها و نهاد‌های حکومتی و مردمی لازم و ضروری است؛ چرا که با توجه به اهمیت و گستردگی این مهم (امنیت) همه لازم است که سهم و قدر خود را به درستی و به خوبی در ایجاد امنیت که در حقیقت زیر ساخت و پیش نیاز زندگی و زیست سالم است، ایفا کند؛ هر گونه کم کاری و کم فروشی در این زمینه تبعات و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که عواقب ناگوار این کم کاری در بخش‌های مختلف و در بدنه جامعه به عنوان یک مشکل، معضل، آسیب و حتی جرم و جنایت سر باز خواهد کرد و در جای دیگر مشکلات و مصائب بزرگتری را به دنبال خواهد داشت و دومینویی از مشکلات را بوجود خواهد آورد.

به طور حتم مقوله امنیت، موضوعی حساس، مهم، ضروری و لازم است که حتی یک لحظه نبودن آن می‌تواند مشکلات بسیاری را در پی داشته باشد.

در بین شقوق و بخش‌های مختلف امنیت، امنیت داخلی از اهمیت و ارزش بالاتری برخوردار است که در حال حاضر مسئولیت تامین و استقرار این امنیت بر عهده فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) است که از مرز تا قلب شهر‌ها و روستا‌ها با مجاهدت‌های شبانه روزی در صدد تامین امنیت و آرامش شهروندان و هموطنان عزیزمان می‌باشند.

تامین امنیت و آرامش شهروندان امری خطیر و بزرگ است که نیازمند مجاهدت، ایثار و جانفشانی بزرگمردانی است که جان خود را کف دست گرفته اند؛ بحمدلله با مجاهدت‌های صورت گرفته امنیت کشور عزیزمان، امنیتی با ثبات و مثال زدنی است که دشمنان همه تلاش خود را به کار بسته اند تا این امنیت و آرامش را خدشه دار نمایند و از حربه‌های نخ نمای گذشته از جمله استفاده از اراذل و اوباش (شعبان بی مخ ها) تا عملیات روانی در فضای سایبری و ایجاد مشکل در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... استفاده می‌کنند؛ بدون شک جدای از کارشکنی‌ها و کم کاری‌های عناصر داخلی، عمده مشکلات اقتصادی کشور ما به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و در واقع بایکوت اقتصادی کشور ما می‌باشد؛ به طور حتم با تلاش و مجاهدت می‌توان مشکلات اقتصادی و. را پشت سر گذاشت و این تنها در صورتی تحقق پیدا می‌کند که از امنیت داخلی با ثباتی برخوردار باشیم؛ چرا که امنیت؛ پاشنه آشیل پیشرفت و ترقی هر کشوری محسوب می‌شود.

امروز دشمنان ما تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا امنیت و آرامش کشور ما را با چالش مواجه نمایند؛ لذا با تأسی از فرمان مقام معظم رهبری"مدظله العالی" با بهره جستن از جهاد تبیین لازم است که خباثت‌ها و جنایت‌های دشمنان کشور عزیزمان را تبیین و همچنین عزت، استقلال و آزادی را که انقلاب برای ما به ارمغان آورد را به درستی تبیین و تشریح نماییم؛ به طور حتم با همدلی و هم افزایی می‌توان مشکلات را حل و فصل و به سلامت از این پیچ تاریخی گذر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار