پدر شهید مدافع حرم «نوید صفری» آسمانی شد

پدر شهید مدافع حرم «نوید صفری» پس از سال‌ها تحمل فراق فرزند شهید خویش، آسمانی شد.
کد خبر: ۵۲۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 15May 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رحیم صفری» برادر شهید «منوچهر صفری» از شهدای دفاع مقدس و پدر شهید مدافع حرم «نوید صفری»، پس از سال‌ها تحمل فراق فرزند شهید خویش، آسمانی شد.

پیکر این پدر شهید بزرگوار، فردا (دوشنبه) از ساعت ۸:۳۰ صبح، از مقابل منزل آن مرحوم تشییع و در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشت وی نیز روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در مسجد سیدالساجدین (ع) واقع در تهرانپارس، خیابان استخر، خیابان بوستان ششم شرقی برگزار خواهد شد.

«نوید صفری» شانزدهم تیر سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شد. او جوانی با محبت، مهربان و کار راه‌انداز بود و به خواندن نماز اول وقت بسیار اهمیت می‌داد و به والدین خود نیز احترام بسیاری می‌گذاشت.

وی سال ۱۳۹۵ ازدواج کرد؛ خطبه محرمیت وی با همسرش در گلزار شهدا بهشت زهرا (س) و خطبه عقدشان نیز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت تلفنی در حرم حضرت سیدالکریم (ع) قرائت شد.

پدر شهید مدافع حرم «نوید صفری» آسمانی شد

«نوید صفری» پس از فتنه تکفیری‌ها در عراق و سوریه، ۲ بار به سوریه رفت و سرانجام مرداد سال ۱۳۹۶ در سومین ماموریت خود، در عملیات آزادسازی شهر «بوکمال» سوریه شرکت کرد و در تاریخ ۱۸ آبان سال ۱۳۹۶ مصادف با اربعین حسینی با لباس عزای حضرت ثارالله (ع) به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید «نوید صفری» ۲۰ روز بعد از شهادت، تفحص و شناسایی شد و ۵ آذر سال ۱۳۹۶ به ایران بازگشت و طبق وصیتش، ابتدا در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) طواف داده شد و سپس در قطعه ۵۳ بهشت‌زهرا (س) تهران در جوار مزار شهید مدافع حرم «رسول خلیلی» که ارادت بسیاری به وی داشت، آرام گرفت.

صحنه وداع پدر شهید «نوید صفری» با پیکر مطهر فرزند خود، صحنه‌ای جانسوز است که کلیپ آن در فضای مجازی، واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشته است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار