سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور خبر داد؛

نام «ناجا» به «فراجا» تغییر پیدا کرد

سردار حاجیان از جایگزینی عبارت فراجا به جای ناجا با توجه به تغییر ساختار انتظامی کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 15May 2022

نام «ناجا» به «فراجا» تغییر پیدا کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی حاجیان» سخنگوی پلیس در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره تغییر ساختار و تغییر نام اختصاری ناجا به فراجا اظهار داشت: با توجه به لطف و عنایتی که فرمانده معظم کل قوا داشتند ساختار فرماندهی انتظامی کل کشور ارتقا پیدا کرده و از نیرو به فرماندهی کل تغییر کرد؛ مانند فرماندهی کل سپاه پاسداران و فرماندهی کل ارتش. ناجا هم با لطف و عنایت فرمانده معظم کل قوا به‌عنوان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ارتقا پیدا کرد.

وی ادامه داد: این ارتقا در پلیس‌های تخصصی هم اتفاق افتاده و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور تشکیل شد که وظیفه امنیت داخلی را بر عهده دارد؛ همچنین تغییراتی در معاونت اجتماعی ایجاد و به معاونت فرهنگی اجتماعی تغییر پیدا کرد؛ برخی از پلیس‌های تخصصی نیز ارتقاء جایگاه پیدا کرده و در برخی از استان‌ها نیز ارتقای جایگاه پیدا کرده اند و اثرات این تغییرات را در خدماتی که به مردم ارائه می شود، خواهیم دید.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی کشور تغییر پیدا کرده و نام مختصر آن نیز فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی) شده است که در طول سال نیز تابلوها تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها