جانشین سپاه فجر فارس:

بیش از 20 هزار بسته معیشتی توسط جهادگران فاطمی توزیع شد

«عبدالله‌‌زاده» گفت: در رزمایش اخیر در استان فارس بیش از 20 هزار بسته معیشتی توسط جهادگران فاطمی بین محرومان توزیع شد.
کد خبر: ۵۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 16May 2022

جهادگران فاطمی بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین محرومان توزیع کردند

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «حسن عبدالله‌‌زاده» جانشین سپاه فجر فارس امروز ۲۶ ارديبهشت در بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه شهر شیراز با بیان اینکه سپاه فجر استان فارس از پروژه‌های محرومیت‌زدایی جهادگران بسیجی حمایت می‌کند اظهار داشت: در رزمایش اخیر جهادگران فاطمی بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین مردم مناطق محروم توزیع کردند.

وی با اشاره به پیشقدمی بسیج در خدمت‌رسانی به مردم افزود: گروه‌های جهادی بسیج در استان فارس با جذب جوانان مومن و انقلابی توانسته‌اند در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و یاری‌رسانی به اقشار نیازمند گام بردارند.

عبدالله‌زاده با اشاره به توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی در رزمایش اخیر جهادگران فاطمی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: بیش از هزار و 100 گروه جهادی در استان فارس به ارایه خدمات مختلفی در زمینه‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی، فنی و عمرانی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و تحصیلی می‌پردازد.

 وی افزود: در همین راستا ساخت مسکن برای 19 مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در محله‌ها و روستاهای حاشیه‌ای شهر شیراز آغاز شده است.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار