مدیرکل بنیاد شهید سمنان عنوان کرد؛

انجام هزار و ۲۲۱ برنامه عملیاتی بنیاد شهید در استان سمنان

«شکرویان» گفت: کل برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در طول سال ۱۴۰۱ در همه معاونت‌ها، فعالیت‌ها و حوزه‌ها هزار و ۲۲۱ برنامه خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ - 16May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «حسین شکرویان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در شورای هماهنگی ایثارگران استان سمنان که در آستانه سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر امروز در مرکز فرهنگی و موزه  دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد،  درخصوص برنامه عملیاتی بنیاد شهید در سال جاری اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از استقرار تیم مدیریتی جدید در ستاد مرکز و به تبع مدیران استانی با رویکرد جدید و برنامه محور از ماه‌های پایانی سال گذشته شروع به تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید در کل کشور کرده است که این برنامه عملیاتی با نگاه و توجه به اسناد بالادستی به خصوص برنامه تحولی دولت سیزدهم که این برنامه تحولی در بهمن ماه ۱۴۰۰ از سوی دولت به دستگاه‌های اجرایی و دولتی ابلاغ شد و به تبع آن بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو اولین دستگاه‌های دولتی است که برنامه تحولی دولت در حوزه ایثار و ایثارگران را تدوین و به استان‌ها ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد:  در راستای برنامه تحولی دولت و همچنین برنامه تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان برنامه تحول ایثار و ایثارگران برنامه عملیاتی و اجرایی تدوین شد. این برنامه با ماه‌ها کارِ کارشناسی و استفاده از نظرات مدیران، معاونین و کارشناسان استان‌ها در روز‌های پایانی سال گذشته منجر به تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور شد. به تبع بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان هم از این برنامه مستثنا نبوده و برنامه عملیاتی استان سمنان هم با نظرات کارشناسی انجام و تدوین شد. این برنامه عملیاتی در ابتدای سال ۱۴۰۱ به امضای مدیران کل استان‌ها و مدیران ارشد ستاد مرکز، به ویژه مدیرکل  اداره برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران رسید و در قالب یک تفاهم‌نامه، برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان ابلاغ شد.

شکرویان گفت:  کل برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در طول سال ۱۴۰۱ در همه معاونت‌ها، فعالیت‌ها و حوزه‌ها هزار و ۲۲۱ برنامه خواهد بود که عددی بسیار بزرگ است که اگر در قالب برنامه عملیاتی و اجرایی قرار بگیرد به جرأت می‌توان این را ادعا کرد که هیچ دستگاه دولتی پس از انقلاب با این تعداد برنامه عملیاتی مواجه نبوده است. این نشان از عزم جدی مدیران ارشد بنیاد در سطح کشور، ستاد و در سطح استان‌ها است.

وی افزود: این برنامه عملیاتی از فروردین ۱۴۰۱ شروع شده است و تا اسفند ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. تمامی همکاران ما پس از جلسات متعدد کارشناسی و آموزشی در ستاد استان، آمادگی اجرای این برنامه‌ها را دارند. در اردیبهشت ماه یکصد و ۲۵ فعالیت و برنامه در سطح استان برنامه‌ریزی شده است که همکاران ما در حال حاضر مشغول اجرای این برنامه‌ها هستند. معاونین و روسای ستادی و شخص بنده اجرای این برنامه‌ها را رصد می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان گفت: نتیجه اجرای این برنامه در هر ماه، در پنج روز ابتدایی ماه آینده، خود اظهاری، پایش و راستی آزمایی خواهد شد. استان سمنان در فروردین ماه سال جاری در روز دوم خود اظهاری برنامه عملیاتی، جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفت و در روز سوم از پنج روز کاری در صدر جدول برنامه عملیاتی فروردین به همراه سه استان دیگر قرار گرفته است. این نشان از عزم جدی همکاران ما در این استان است که ان‌شاءالله روز به روز و ماه به ماه همراه با زمان حتی جلوتر از زمان پیش خواهند رفت. امیدواریم بتوانیم این برنامه عملیاتی را هر ماه به نحو احسن انجام دهیم و در پنج روز ابتدایی ماه بعد بتوانیم خروجی آنها را خود اظهاری، پایش و راستی آزمایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار