استاندار یزد:

زمینه مطالعه آثار و وصیت‌نامه شهدا بیش از پیش در استان فراهم شود

«فاطمی» گفت: تهیه و چاپ کتاب‌های مربوط به شهیدان و حوزه ایثار، اهمیت دارد که باید با برنامه‌ریزی لازم زمینه مطالعه این اثار و وصایای آنها بیش از پیش در استان فراهم شود.
کد خبر: ۵۲۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 16May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد اظهار داشت: تهیه کتاب، برگزاری مسابقات و برنامه‌ریزی برای مطالعه آثار شهدا باید لحاظ شود.
 
وی به نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان و دانشگاهیان اشاره کرد و ادامه داد: باید مدارس و دانشگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار تلاش کنند.
 
این مسئول اظهار کرد: خواندن کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت اهمیت دارد و تاکنون در این خصوص اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و باید روز به روز تقویت شود.
 
فاطمی گفت: باید بر حسب نیاز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی، همراهی مردم، نظارت و پیگیری نهاد‌ها و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کتاب‌های جدیدی منتشر شود.
 
وی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های زیر پوشش شاهد با سرکشی، برنامه‌های مختلف و یادواره‌ها و یادمان‌ها در استان تاکید کرد.
 
استاندار یزد گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف حوزه ایثار و شهادت توسط مردم و مسئولان مهمترین کار فرهنگی است و باید در استان باشکوه برگزار شود.
 
فاطمی به اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با همراهی مسئولان و پیگیری و همیاری دستگاه‌ها و نهاد‌ها تاکید کرد.
 
همچنین «علی‌اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و حجت‌الاسلام «محمد حسین متوسل» مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر ضرورت برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) و ۱۵ خرداد و همچنین سالروز فتح خرمشهر تاکید کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار