حضور بیش از ۳۵۰ بانوی کارآفرین در بزرگترین نمایشگاه فروش کسب و کار‌های خانگی

بیش از ۳۵۰ بانوی کارآفرین از سراسر کشور محصولات و دست سازه‌های خویش را در نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش کسب و کار‌های خانگی بانوان کارآفرین در معرض دید عموم قرار می‌دهند.
کد خبر: ۵۲۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 16May 2022

حضو بیش از 350 بانوی کارآفرین در بزرگترین نمایشگاه فوش کسب و کارهای خانگیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، به نقل از مدیر رسانه‌ای و تبلیغات مرکز نوآوری اجتماعی «ایران بان نو» نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین از سراسر ایران با عنوان «شهربانو» از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه گل و گیاه، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی شهر مشهد برگزار می‌شود.

در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام «تولید، دانش بنیان؛ اشتغال آفرین» نامگذاری کرده است، مرکز نوآوری اجتماعی ایران بان نو بنا دارد با همکاری نهادها و ارگان های متولی امر کسب و کار، نمایشگاههای ملی فروش محصولات بانوان کارآفرین را در مراکز استان ها برگزار می‌کند.

در نمایشگاه مشهد از میان ۱۲ هزار بانوی کارآفرین بنیاد علوی، بنیاد برکت، صندوق امید، میراث فرهنگی و اداره تعاون وزارت کار و ... برترین ها انتخاب و در این نمایشگاه حاضر شدند.

علاقه مندان به خرید محصولات بانوان ایرانی میتوانند جهت مشاهده ,خرید و حمایت از بانوان ایرانی در این فروشگاه حضور بهم رسانند .

در این نمایشگاه که نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش کسب و کارهای خانگی بانوان کارآفرین سراسر کشور میباشد، بیش از ۳۵۰ بانوی کارآفرین از سراسر کشور محصولات و دست سازه های خویش را در معرض دید عموم قرار میدهند .

همچنین هر روز از ساعت ۱۸ الی ۱۹ بانوان برگزیده به انتقال تجربه خود به سایرین میپردازند.

مرکز نوآوری اجتماعی ایران بان نو از ابتدای تاسیس با رویکرد ترویج الگوهای نوآورانه بومی مبتنی بر حفظ نقش متوازن و توامان مادری، همسری و اجتماعی بانوان کشور مشغول به فعالیت بوده و تلاش نموده با ترویج کسب و کارهای نوآورانه خانگی زمینه فعال شدن بانوان کشور در محیط گرم خانواده را بوجودآورد.

این موسسه معتقد است جهش تولید تنها با اضافه شدن انرژی خاموش پنجاه درصد جامعه یعنی بانوان کشور به حوزه تولید و اقتصاد و نقش دهی مولد به آنها در قالب ترویج و تقویت کسب و کارهای خانگی میسر است.

در این مسیر تاکنون این موسسه ضمن گردآوری بزرگترین بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین کشور و همچنین الگوهای موفق اجتماعی بانوان، چندین رویداد ملی و استانی را در قالب انتقال تجربه الگوهای موفق و همچنین برگزاری نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین در شهر تهران و دیگر شهر های کشور برگزار نموده است.

از دیگر اقدامات مهم این مجموعه میتوان به حمایت مالی و اعطای وام های قرض الحسنه به کارآفرینان جهت شکوفایی کسب و کار آنها ،آموزش و برگزاری دوره های آنلاین "کارآفرین شو" ویژه علاقمندان به کارآفرینی و انجام تبلیغات برای بانوان کارآفرین ایران زمین اشاره نمود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها