ابراز همدردی جانشین فرمانده فراجا با خانواده شهید «بزی ساکت»

سردار رضایی طی تماس تلفنی با خانواده شهید «منصور بزی ساکت» ضمن ابراز همدردی با آن ها، عروج ملکوتی این مأمورجان برکف را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۲۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 16May 2022

ابراز همدردی سردار رضایی با خانواده شهید«بزی ساکت»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سردار«قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، امروز طی تماس تلفنی با خانواده بزرگوار شهید مدافع وطن، ستوانیکم «منصور بزی ساکت» ضمن ابراز همدردی با آن ها، عروج ملکوتی این مأمورجان برکف انتظامی استان را تبریک و تسلیت گفت. 

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی با پدر بزرگوار این شهید والا مقام اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم، حاصل جانفشانی عزیزانی چون شهید منصور بزی است و شهیدان برای برقراری امنیت پایدار در کشور، جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و عاشقانه به سوی معبود خود شتافتند.

سردار رضایی ضمن آرزوی صبرجمیل برای خانواده بزرگوار آن شهید افزود: بدون شک خون پاک این شهید والامقام، عزم ما را در صیانت و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب و برقراری امنیت هر چه بهتر این خاک پاک راسخ ترکرده است و هرگز اجازه پایمال شدن خون پاک و مطهر این شهدای عزیز را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار