در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تشریح شد؛

روایت بانوی تازه مسلمان شده آلمانی

به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و با حضور مسئولان دانشگاهی، سخنرانی با حضور «مریم فاضلی» (ورونیکا) بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در جمع دانشجویان و دانشگاهیان واحد یزد در سالن آمفی تاتر دکتر سلطانی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ - 16May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و با حضور مسئولان دانشگاهی، سخنرانی با حضور «مریم فاضلی» (ورونیکا) بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در جمع دانشجویان و دانشگاهیان واحد یزد در سالن آمفی تاتر دکتر سلطانی دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم ورونیکا به بیان سخنانی پیرامون مبانی دین اسلام و چگونگی پذیرفتن دین اسلام پرداخته و در پایان نیز به سؤالاتی که توسط مجری و دانشجویان حاضردر جلسه مطرح شد پاسخ گفت. توجه فوق العاده به معانی و معرفت به قرآن و ادعیه از جمله صحیفه سجادیه و سایر مبانی اسلام از سوی این بانوی تازه مسلمان توجه حضار را بخود جلب کرده بود.
 
بانو ورونیکا در ادامه این برنامه، به تلخ‌ترین لحظه زندگی که نزدیک به ۳۰ سال طول کشید اشاره و زندگی در حکومت کومونیستی و بی دینی بود عنوان کرد و گفت که همواره به خود می‌گفتم این نمی‌تواند حکمت زندگی باشد چگونه می‌توان بدون هیچ الگو و راهنمایی به زندگی ادامه داد؛ و‌ی در ادامه، شیرین‌ترین لحظه زندگیش زمانی نام برد که در حرم حضرت معصومه (س) یا بر سر سفره‌های اهل بیت (علیهم السلام) کنار مردم شیعه می‌نشینم و خدا وند به من این توفیق را می‌دهد تا برای مظلو میت اهل بیت (علیهم السلام) و ظلمی که به آن‌ها روا شده اشک بریزم اشاره کرد.
 
این بانوی تازه مسلمان شده درباره نداشتن حجاب زن مسلمان ایرانی و آسیب‌های اجتماعی در ایران تبیین کرد، و بیان کرد نداشتن حجاب در ایران باعث آسیب‌های اجتماعی بیشتری خواهد شد. هر مسلمانی موظف است قوانین الهی را رعایت کند و هر روز بیش از پیش رشد کند. آسیب‌های اجتماعی باید ما را بیشتر به فکر بیندازند و برای ما شفاف شود که اسلام دشمنان زیادی دارد و دشمن از غفلت ها، جدی نگرفتن ها، بی توجهی‌ها و بی بصیرتی‌ها استفاده می‌کند و حجاب از بهترین محافظان بانوان می‌باشد که از کرامت آن‌ها حراست می‌کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار