فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری:

از نقش‌آفرینان عملیات الی‌بیت‌المقدس تجلیل شود

حسین میرزایی گفت: لازم است به صورت ویژه از نقش آفرینان و حاضران در عملیات الی بیت‌المقدس تجلیل و خدمات آن‌ها پاس داشته شود.
کد خبر: ۵۲۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 17May 2022

از نقش‌آفرینان عملیات الی‌بیت‌المقدس تجلیل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن حسین میرزایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز (سه‌شنبه) در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، اظهار کرد: قابل قبول نیست که مدیران به بهانه‌های مختلف از حضور در جلساتی که مربوط به شهداست خودداری کنند، پرداختن و بسط فرهنگ ایثار و شهادت جزو وظایف همه دستگاه‌های اداری است و باید به برخی از جلسات نگاهی فراتر از دید سازمانی و اداری داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران دستگاه‌هایی که در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور ندارند، باید دلیل این عدم حضور خود را اعلام کنند همچنین مصوباتی که در جلسات مطرح می‌شوند باید اجرایی شود؛ چرا که وقت، امکانات و... در این خصوص صرف می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است احداث جاده دسترسی به قبور شهدای گمنام مجدد بررسی و پیگیری لازم جهت اجرای آن صورت بگیرد، در بحث حماسه سوم خرداد نیز فضاسازی شهر‌ها و روستا‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و اصناف و ادارات باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

حسین میرزایی با بیان اینکه هر کجا امور به مردم واگذار شد، مردم نقش آفرین شدند و شاهد پیشرفت در کار‌ها بودیم، خاطرنشان کرد: لازم است به صورت ویژه از نقش آفرینان و حاضران در عملیات الی بیت‌المقدس تجلیل و خدمات آن‌ها پاس داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها