معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

وظیفه جامعه آموزشی با توجه به شعار سال بیشتر از گذشته است

«بامری» گفت: با توجه به شعار سال به طور قطع وظیفه و تکلیف ما بویژه جامعه آموزشی، پارک و علم و فناوری و فنی و حرفه‌ای بیشتر از گذشته خوهد بود.
کد خبر: ۵۲۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 17May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، وظیفه جامعه آموزشی با توجه به شعار سال بیشتر از گذشته است«رحمدل بامری» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در اولین همایش فناوری و جامعه در دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اهمیت حوزه دانش بنیان اثراتی در ابعاد فرهنگی، علمی و اقتصادی همه جانبه جامعه می‌تواند داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه دانش‌بنیان موضوع بسیار اثرگذاری است،افزود: امروز با وجود جنگ ظالمانه اقتصادی قطعا مسیر استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان بسیار ضروری و دارای اهمیت است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت و فرصت مجموعه دانش‌بنیان‌ها در این استان ضروری است.

بامری با بیان اینکه پارک علم و فناوری در سیستان و بلوچستان ظرفیت بی‌نظیری است و امروزه جزو مجموعه‌های برتر کشوری است، ادامه داد: از این ظرفیت باید نهایت استفاده را در افزایش تولیدات استان و جامعه هدف ببریم.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال،باید در میدان عمل باشیم و از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای تحقق این شعار استفاده کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شعار سال قطعا وظیفه و تکلیف ما بویژه جامعه آموزشی، پارک و علم و فناوری و فنی و حرفه‌ای بیشتر از گذشته خوهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار