معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با دفاع‌‎پرس مطرح کرد؛

نیازمند یک میلیون کتاب دفاع مقدس هستیم/ باید والدین شهدا معرفی شوند

قاضی‌زاده هاشمی گفت: تعداد دو هزار کتاب موجود با موضوع دفاع مقدس را در مقایسه به ۸۶۰ هزار خانواده ایثارگر بسیار کم و باید حداقل یک میلیون کتاب در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم.
کد خبر: ۵۲۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۹ - 19May 2022

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت تدوین و روایت خاطرات شهدا در آثار مکتوب ادبی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه‌ای دستور دادند ما علاوه بر معرفی شهدا، به‌معرفی والدین شهدا نیز بپردازیم و در این مسیر خیلی عقب هستیم و جای کار بسیاری مانده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همتی که دوستان و همکارانمان در معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌دهند و پشتیبانی ما، با توجه به محدودیت زمانی موجود به دلیل کهولت سن پدران و مادران شهدا با همت و بسیج عمومی بتوانیم طی چند سال اخیر مصاحبه و خاطره‌نگاری‌های مورد نیاز برای تولید کتاب را از خانواده‌ها شهدا صورت دهیم.

معاون رئیس جمهور تعداد دو هزار کتاب تولید شده با موضوع دفاع مقدس را در مقایسه به ۸۶۰ هزار خانواده ایثارگر و سه و نیم میلیون جامعه ایثارگری بسیار کم دانست و تصریح کرد: ما باید حداقل یک میلیون کتاب در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم و این با یک برنامه‌ریزی ۱۰ ساله قابل تحقق است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار