معاون نیروی انسانی فراجا مطرح کرد؛

تقدیم ۵ هزار شهید و ۱۸ هزار جانباز در راه برقراری امنیت کشور

سردار زارعی گفت: پس از دفاع مقدس، «فراجا» قریب به پنج هزار شهید و ۱۸ هزار جانباز را در راه برقراری امنیت کشور تقدیم کرده است.
کد خبر: ۵۲۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 19May 2022

تقدیم پنج هزار شهید و ۱۸ هزار جانباز در راه برقراری امنیت کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار خلبان «محمد زارعی» معاون نیروی انسانی فراجا صبح امروز (پنجشنبه) در ششمین همایش فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس تهران که با عنوان «پرچم‌داران عزت و افتخار» و همزمان با روز‌های آزادسازی خرمشهر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور (فراجا) برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه دفاع مقدس و جنگ سخت به پایان رسیده است، اما نظام مقدس اسلامی وارد برهه دیگری از مقابله با دشمنان شد.

وی ادامه داد: جنگ سخت، امروز در فراجا استمرار دارد و از مجموع بیش از ۱۳ هزار شهیدی که تاکنون فرماندهی انتظامی تقدیم نظام کرده است، قریب به پنج هزار شهید بعد از دفاع مقدس بوده و در راستای امنیت و آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی‌ کل کشور خاطرنشان کرد: از ۳۰ هزار جانباز نزدیک به ۱۸ هزار جانباز پس از دفاع مقدس بوده است و کارکنان فراجا همچنان در خط مقدم مقابله با مخلان نظم و امنیت هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها