رئیس شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان تهران:

ثبت خاطرات پیشکسوتان موجب جلوگیری از تحریف دفاع مقدس می‌شود

سردار انصاری بر لزوم ثبت خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و جلوگیری از تحریف وقایع آن دوران تأکید کرد.
کد خبر: ۵۲۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ - 19May 2022

پیشکسوتان برای کشور اقتدار و امنیت به ارمغان آوردند/ ثبت خاطرات پیشکسوتان موجب جلوگیری از تحریف می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «محسن انصاری» رئیس شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان تهران امروز (پنج‌شنبه) در ششمین همایش فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس تهران که با عنوان «پرچم‌داران عزت و افتخار» و همزمان با روز‌های آزادسازی خرمشهر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور (فراجا) برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای همیشه در نزد ملت ایران عزیز هستند؛ چرا که افتخار و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: امروز اطلاعات چندین هزار پیشکسوت در بانک اطلاعاتی ما ثبت شده است و سعی ما این است که هر سال یک یا دو جلسه با پیشکسوتان داشته باشیم.

رئیس شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان تهران گفت: جلسات شورای راهبری و سیاست‌گذاری برای غنی‌سازی این جلسات با حضور ۱۷ یگان برگزار می‌شود.

وی افزود: خاطرات و حماسه‌هایی که بوده باید ثبت شود تا گامی در راستای جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برداشته شود.

سردار انصاری تأکید کرد: باید خاطرات شما پیشکسوتان از هشت سال دفاع مقدس ثبت شود تا از تحریف جلوگیری به عمل آید و فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار