نماینده مردم در مجلس:

دفاع مقدس الگویی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است

کوثری گفت: امروز اگر در مسائل اقتصادی، همچون دوران دفاع مقدس همه در کنار هم باشیم، مطمئناً موفق و سربلند خواهیم شد.
کد خبر: ۵۲۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 19May 2022

حضور مردم در جنگ دشمن را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (پنج‌شنبه) در ششمین همایش فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس تهران که با عنوان «پرچم‌داران عزت و افتخار» و همزمان با روز‌های آزادسازی خرمشهر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور (فراجا) برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس در قالب بسیج، دشمن را غافلگیر کرد و با درایت و شجاعت حضرت امام (ره) دشمنی که می‌خواست خوزستان را تصرف کند و پس از آن به تهران بیاید، شکست خورد.

وی با بیان اینکه توکل به خداوند و ایمان به ائمه علیهم‌السلام در دفاع مقدس تمام باور رزمندگان بود، گفت: امروز اگر در اعمال و رفتارمان خداوند را در نظر بگیریم و توکل به ائمه (ع) داشته باشیم، در اقتصاد و فرهنگ هم سربلند خواهیم بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: جوانان و نوجوانان در دفاع مقدس عاشقانه در مقابل دشمنان ایستادند و سربلند شدند.

کوثری خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس، ما هم توپخانه داشتیم، اما توپخانه دشمن کجا و ما کجا؛ عراق در جنگ بهترین فناوری‌ها و تجهیزات را در اختیار داشت.

وی بیان کرد: مردم، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در جنگ نقش داشتند و امروز هیچ یگانی نمی‌تواند ادعا کند که به تنهایی باعث پیروزی ایران در جنگ شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: در پایان دفاع مقدس، عراق ۹۰ میلیارد دلار بدهی داشت، اما ما هیچ‌گونه بدهی در سطح بین‌الملل نداشتیم.

کوثری گفت: امروز اگر در مسائل اقتصاد هم همچون دوران دفاع مقدس همه در کنار هم باشیم، مطمئناً موفق و سربلند خواهیم شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار