بازدید فرمانده کل سپاه از دانشگاه و نمایشگاه علوم و فنون زمینی سپاه در اصفهان

سرلشکر سلامی با سفر به اصفهان از نمایشگاه و بخش‌های گوناگون دانشگاه علوم و فنون امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 19May 2022

بازدید فرمانده کل سپاه از دانشگاه و نمایشگاه علوم و فنون زمینی سپاه در اصفهانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه هیأتی از فرماندهان و معاونین با سفر به اصفهان از نمایشگاه و بخش‌های گوناگون دانشگاه علوم و فنون امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.

فرمانده کل سپاه از دانشکده‌های پیاده، تکاوری، موشکی، توپخانه و مراکز آموزش نیرو‌های مخصوص، مهندسی رزمی و گروه معارف و همچنین از نمایشگاه بزرگ دستاورد‌های علمی و آموزشی و کارگاه‌های تخصصی و سالن‌های شبیه‌ساز آموزشی دانشگاه بازدید کرد.

سردار سلامی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه از تلاش‌های جاری و اقدامات انجام شده در راه بومی‌سازی دانش ارتقا و بهینه‌سازی ملزومات و ادوات و فرآیند‌های آموزشی، عملی و تئوری در این دانشگاه تقدیر کرد.

نمایشگاه دستاورد‌های دانش و پژوهش‌محور دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) نیروی زمینی سپاه شامل مجموعه کتاب‌های تألیف شده، جزوات و مقالات در موضوعات تخصصی، از دیگر برنامه‌های فرمانده کل سپاه در این بازدید بود.

سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار «مهدی سرور» فرمانده دانشگاه علوم و فنون نیروی زمینی سپاه درباره بخش‌های مختلف دانشگاه و فعالیت‌های این دانشگاه توضیحاتی دادند.

دانشگاه امیرالمومنین (ع) یکی از مراکز پرسابقه آموزشی سپاه از دوران دفاع مقدس تاکنون است که امروز در مسیر پویایی و بالندگی به دانشگاه و یکی از برترین مراکز در حوزه آموزش‌های رزم زمینی در منطقه تبدیل شده است. این دانشگاه همچنین تاکنون بیش از ۹۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس اسلامی کرده است که شهیدان افشار و حججی از آن جمله است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها