استاندار ایلام:

تکمیل زیرساخت‌های اربعین اولویتی اساسی است

«بهرام‌نیا» گفت: تلاش داریم استان ایلام را برای برگزاری یک اربعین باشکوه آماده کنیم و برای این کار تکمیل زیرساخت‌های اربعین اولویتی اساسی است.
کد خبر: ۵۲۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ - 19May 2022
تکمیل زیرساخت‌های اربعین اولویتی اساسی استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام، امروز در جریان بازدید معاون امنیتی و انتظامی و رئیس ستاد اربعین کشور و معاون عمرانی وزارت کشور از پایانه مرزی مهران، اظهار داشت: امروز ستاد اربعین کشور را به مهران آورده‌ایم و تلاش داریم استان را برای یک اربعین باشکوه آماده کنیم.

استاندار ایلام درادامه با اشاره به سفر معاونین وزیر کشور به استان گفت: این برای دومین بار است که معاون امینتی و انتظامی و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور به استان سفر می کند و این نشان دهنده اهمیت وجایگاه مرز بین المللی مهران در تردد زوار است.

«بهرام‌نیا» در ادامه به عنوان این مطلب که تاکنون ظرفیت تامین آب برای ۳۰۰ هزار نفر ایجاد شده است، گفت: در این راستا ۳۰میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شده و به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه خط لوله فاضلاب در پایانه مرزی مهران نیز در حال اجرا است، بیان کرد: زیرساخت های مرز مهران یکی پس از دیگری در حال اجرا بوده و به سرانجام می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار