نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

قدرت شرط امنیت است

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: اسلام حاکمیت خداوند را بدون قدرت ممکن نمی‌داند. اگر قوی نباشیم نمی‌مانیم. قدرت شرط امنیت است و باید در تمامی ابعاد قوی باشیم.
کد خبر: ۵۲۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ - 19May 2022

نماینده ولی فقیه در سپاه: قدرت شرط امنیت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در مشهد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجموعه نیروی دریایی سپاه رضایت دارند.

وی افزود: اسلام حاکمیت خداوند را بدون قدرت ممکن نمی داند. اگر قوی نباشیم، نمی‌مانیم. قدرت شرط امنیت است و باید در تمامی ابعاد قوی باشیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: قدرت دو بعد دارد: یکی قدرت بیرونی یعنی ابزار و دیگری قوت درونی یعنی فرهنگ عاشورایی. دشمن هم این را فهمیده و تلاش می کند. از این رو گفتمان قدرت و قوت در مقابل استکبار نباید کمرنگ شود.

وی عوامل ایجاد قوت درونی را آگاهی، معرفت و دلبستگی ها برشمرد و گفت: مهمترین عامل دنیاگرایی عدم آگاهی است و مشکل این است که برخی غیر از دنیا نمی بینند. مراقبت کنید فرعیات و روزمرگی ها ما را از هدف غافل نکند.

تلاش برای صیانت از هویت پاسداری، ارتقای معنویت و بصیرت افزایی

حجت‌الاسلام «عبدالحمید رئیسی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه نیز در این همایش گفت: ما باید برای پاسداری و صیانت از هویت پاسداری، ارتقای معنویت، بصیرت افزایی و تقویت روحیه جهادی انقلابی پاسداران و همه رزمندگان تلاش کنیم تا این شجره طیبه مثل شمع پر فروغ و تابان  همیشه نورافشانی کند.

وی تاکید کرد: با معنویت‌افزایی، ارتقای بصیرت دینی، عمل مخلصانه و انقلابی، خودمان را برای تحقق تمدن نوین اسلامی آماده می کنیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار