مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

مسئولیت اجتماعی و دانش سیاسی یک پاسدار نباید کمتر از اقتدار نظامی اش باشد

سردار مرادحاجتی گفت: امروزه مسئولیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یک پاسدار نباید کمتر از اقتدار نظامی اش باشد چون توقع مردم از شما زیادتر شده است.
کد خبر: ۵۲۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ - 19May 2022

مسئولیت اجتماعی و دانش سیاسی یک پاسدار نباید کمتر از اقتدار نظامی اش باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، تجمع فرهنگی، ارزشی پاسداران دانشگاه امام حسین(ع) در قالب اردوی راهیان نور امروز در معراج شهدای اهواز برگزار شد. 

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به نزدیک شدن سالروز حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: همین که بتوانیم حماسه رزمندگان در عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس را به خوبی مرور و تبیین کنیم، خواهیم فهمید که پاسدار بودن چه سخت و چه مسئولیت سنگینی است.

وی افزود: پاسداری تنها لباس نظامی سبز پوشیدن نیست، پاسداری یعنی تداوم دادن مکتب عاشورایی سردار «قاسم سلیمانی» که باعث شده چند کشور دنیا به این نهاد انقلابی گرایش پیدا کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: امروزه مسئولیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یک پاسدار نباید کمتر از اقتدار نظامی اش باشد چون توقع مردم از شما زیادتر شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: وقتی پاسداران قبل از شما در حماسه ها و عملیات ها و زلزله ها و مرزها از جان خود گذشتند تا این لباس را مقدس و فدایی مردم معرفی کنند کار برای شما نسل جوان پاسداری سخت تر شده است.

وی متذکر شد: متر و معیار پاسدار واقعی بودن تنها در چند جمله خلاصه می شود. مطیع فرمان رهبر بودن و خدمت بی منت به مردمی که صاحب و مالک اصلی این انقلاب اند.

سردار مرادحاجتی در پایان نسل جوان امروز کشور را باهوش، پویا و آینده نگر دانست و گفت: وقتی نسل قبل از شما با آن همه کمبود امکانات و تحریم های ظالمانه، موشک های نقطه زن تولید کرده اند شما با تسلط به دانش های نوین باید هم اقتدار نظامی مان را خودکفاتر کنید و هم دانش تان را در اقتصاد و دیگر کمبودهای کشور به خدمت بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار