دیدار سردار «ظفری» با مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان

سردار «ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به مناسبت هفته میراث فرهنگی با «مالمیر» مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۲۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ - 19May 2022

دیدار سردار «ظفری» با مدیرکل میراث فرهنگی استان  همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به مناسبت هفته میراث فرهنگی با «علی مالمیر» مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان بازدید کرد.

در این دیدار  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، ضمن تبریک هفته میراث فرهنگی اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در این سازمان بسیار قابل توجه است و با توجه به نوع فعالیت هر دو دستگاه و ظرفیت‌های موجود باید نسبت به ترویج و حفظ فرهنگ‌ها برنامه‌ریزی و فعالیت کرد.

وی با اشاره به فرهنگ غنی ایران‌زمین گفت: حفاظت از این فرهنگ و ترویج آن بر عهده همگان، علی‌الخصوص مسئولین مرتبط با این امر است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان نیز در این دیدار بیان داشت: حساسیت فعالیت در میراث بسیار زیاد است و البته سخت و حساس، که امیدوارم با توجه به نوع برنامه‌های هر دو دستگاه بتوانیم با همکاری مشترک فعالیت‌های فاخر و ماندگار انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها